Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1344
Title: მედიის გავლენა საზოგადოებრივ აზრზე
Authors: გიგაური, ნინო 
Keywords: მედიის გავლენა;საზოგადოებრივი აზრი
Issue Date: 2019
Abstract: 
წინამდებარე ნაშრომის მიზანია, ემპირიული მონაცემების, კერძოდ, 27 მედიანიმუშის
ანალიზზე დაყრდნობით ვუჩვენო, როგორ აქცევს მედია საკუთარ დღის წესრიგში
საზოგადოებრივი აზრის კვლევების შედეგების ინტერპრეტაციას. უფრო
განზოგადებულად რომ ვთქვათ, საკვალიფიკაციო ნაშრომი შეეხება საზოგადოებაში
არსებული განწყობების ორმაგ დეკოდირებას: (1) დეკოდირება, რომლის მეშვეობითაც
საზოგადოებრივი განწყობა კუმულაციურად აისახება სოციოლოგიური სამსახურების
ანგარიშებში და (2) მეორადი დეკოდირება, რომლის დროსაც მედია საკუთარი დღის
წესრიგის ფარგლებში, საკუთარი ღირებულებების სიტემაში აქცევს სოციოლოგიური
კვლევის შედეგებს.
ნაშრომში განხილულია ქართული საზოგადოების შემსწავლელი ორგანიზაციების,
„ფრიდომ ჰაუსისა“ და ამერიკის ეროვნულ-დემოკრატიული ინსტიტუტის
რეგულარული გამოკითხვების ბოლო რაუნდის (2018 წლის მარტი) შედეგად მიღებული
მონაცემების შერჩევის კრიტერიუმები და ინტერპრეტაციის შინაარსობრივი ფარგლები
სამი ქართული სატელევიზიო არხის სამაუწყებლო ბადეში: რუსთავი-2, იმედი და
საზოგადოებრივი მაუწყებელი.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1344
Appears in Collections:დისერტაციები

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis. Gigauri axteq.pdfმედიის გავლენა საზოგადოებრივ აზრზე691.96 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

4
checked on Jan 20, 2020

Download(s)

1
checked on Jan 20, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.