Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1344
Title: მედიის გავლენა საზოგადოებრივ აზრზე
Authors: გიგაური, ნინო 
Advisor: მაისაშვილი, ხათუნა 
Degree Name: ჟურნალისტიკის მაგისტრი
Degree Discipline: მედია და ახალი ტექნოლოგიები. Media and New Technology
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: მედიის გავლენა
საზოგადოებრივი აზრი
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
წინამდებარე ნაშრომის მიზანია, ემპირიული მონაცემების, კერძოდ, 27 მედიანიმუშის
ანალიზზე დაყრდნობით ვუჩვენო, როგორ აქცევს მედია საკუთარ დღის წესრიგში
საზოგადოებრივი აზრის კვლევების შედეგების ინტერპრეტაციას. უფრო
განზოგადებულად რომ ვთქვათ, საკვალიფიკაციო ნაშრომი შეეხება საზოგადოებაში
არსებული განწყობების ორმაგ დეკოდირებას: (1) დეკოდირება, რომლის მეშვეობითაც
საზოგადოებრივი განწყობა კუმულაციურად აისახება სოციოლოგიური სამსახურების
ანგარიშებში და (2) მეორადი დეკოდირება, რომლის დროსაც მედია საკუთარი დღის
წესრიგის ფარგლებში, საკუთარი ღირებულებების სიტემაში აქცევს სოციოლოგიური
კვლევის შედეგებს.
ნაშრომში განხილულია ქართული საზოგადოების შემსწავლელი ორგანიზაციების,
„ფრიდომ ჰაუსისა“ და ამერიკის ეროვნულ-დემოკრატიული ინსტიტუტის
რეგულარული გამოკითხვების ბოლო რაუნდის (2018 წლის მარტი) შედეგად მიღებული
მონაცემების შერჩევის კრიტერიუმები და ინტერპრეტაციის შინაარსობრივი ფარგლები
სამი ქართული სატელევიზიო არხის სამაუწყებლო ბადეში: რუსთავი-2, იმედი და
საზოგადოებრივი მაუწყებელი.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1344
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA Thesis. Gigauri axteq.pdfმედიის გავლენა საზოგადოებრივ აზრზე691.96 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

382
checked on Apr 25, 2024

Download(s)

697
checked on Apr 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.