Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1236
Title: ისტორიის ინტერპრეტაცია თურქეთის სკოლის სახელმძღვანელოებში და თურქეთში მცხოვრები ეთნიკურად ქართველი მოსახლეობის ცოდნა ისტორიული სამშობლოს შესახებ
Authors: ბარდაძე, სოფიკო 
Advisor: ქარაია, თამარ 
Degree Name: Master of Arts in Political Science
პოლიტიკის მეცნიერების მაგისტრი
Degree Discipline: პოლიტიკის მეცნიერება. Political Science
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. 
Institution: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social and Political Sciences 
სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
Keywords: თურქეთში მცხოვრები ეთნიკურად ქართველები
ისტორიის სახელმძღვანელოების ანალიზი
ხელშეკრულებები
Issue Date: 2019
Publisher: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The work deals is the history of Turkish schools. It was important for us to analyze
Georgia the eyes of the neighbour country’s school books. In the research for the visible we
dedicated a other chapter to see the place of Turkey in the Georgia’s school books to the in
order to see the difference between the perception of the history of the two countries.
The present work is based about the books currently accredited in Turkey and
Georgia. Also, writing materials and verbal concepts.
The news in the research is the fact that the history of Turkish school has never been
seen and has not given priority to how the Turkish state is informed about neighbor
country his citizens in which its ethnic Georgians are also very much.
The subject of research is the perception of the history of ethnically Georgian
population assimilated in Turkey, centuries ago and almost entirely Turkish side, based on
the history books taught in school.

ნაშრომი ეხება თურქეთის სკოლებში გადმოცემულ ისტორიას. ჩვენთვის
მნიშვნელოვანი იყო გაგვეანალიზებინა მეზობელი ქვეყნის თვალით დანახული
საქართველო სკოლის სახელმძღვანელოებში. თვალსაჩინოებისათვის ნაშრომში
ცალკე თავი დავუთმეთ საქართველოს სკოლის სახელმძღვანელოების აღწერასაც
მეზობელ სახელმწიფოსთან (თურქეთი) მიმართებაში, რათა უფრო იოლი
ყოფილიყო განსხვავების დანახვა ორი ქვეყნის ისტორიის აღქმათა შორის.
წინამდებარე ნაშრომი ეყრდნობა ამჟამად თურქეთსა და საქართველოში
აკრედიტებულ სკოლის სახელმძღვანელოებს. ასევე, წერილობით მასალებსა და
ზეპირ გადმოცემებს.
კვლევაში სიახლეს წარმოადგენს ის ფაქტი, რომ თურქეთის სკოლის
ისტორიის სახელმძღვანელოები დღემდე არავის განუხილავს და ფართო მასებამდე
არ მიუტანია თუ როგორ აცნობს თურქეთის სახელმწიფო საკუთარ მეზობელ
ქვეყანას თავის მოსახლეობას, რომელშიც ეთნიკურად ქართველებიც მრავლად არიან.
კვლევის საგანს წარმოადგენს საუკუნეების წინ თურქეთში
გადასახლებული და თითქმის სრულად თურქულ მხარესთან ასიმილირებული
ეთნიკურად ქართველი მოსახლეობის ისტორიის აღქმა სკოლაში ნასწავლი
ისტორიის წიგნებიდან გამომდინარე.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1236
Appears in Collections:სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
MA-Thesis.Bardadze (1) politmec2019.pdfისტორიის ინტერპრეტაცია თურქეთის სკოლის სახელმძღვანელოებში და თურქეთში მცხოვრები ეთნიკურად ქართველი მოსახლეობის ცოდნა ისტორიული სამშობლოს შესახებ1.29 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

85
checked on May 2, 2024

Download(s)

624
checked on May 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.