Please use this identifier to cite or link to this item:
https://openscience.ge/handle/1/1236
Title: | ისტორიის ინტერპრეტაცია თურქეთის სკოლის სახელმძღვანელოებში და თურქეთში მცხოვრები ეთნიკურად ქართველი მოსახლეობის ცოდნა ისტორიული სამშობლოს შესახებ | Authors: | ბარდაძე, სოფიკო | Advisor: | ქარაია, თამარ | Degree Name: | Master of Arts in Political Science პოლიტიკის მეცნიერების მაგისტრი |
Degree Discipline: | პოლიტიკის მეცნიერება. Political Science | Degree Level (0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral): | 1 | Degree Grantor: | ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. | Institution: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
Faculty: | Faculty of Social and Political Sciences სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი |
Keywords: | თურქეთში მცხოვრები ეთნიკურად ქართველები ისტორიის სახელმძღვანელოების ანალიზი ხელშეკრულებები |
Issue Date: | 2019 | Publisher: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
Abstract: | The work deals is the history of Turkish schools. It was important for us to analyze Georgia the eyes of the neighbour country’s school books. In the research for the visible we dedicated a other chapter to see the place of Turkey in the Georgia’s school books to the in order to see the difference between the perception of the history of the two countries. The present work is based about the books currently accredited in Turkey and Georgia. Also, writing materials and verbal concepts. The news in the research is the fact that the history of Turkish school has never been seen and has not given priority to how the Turkish state is informed about neighbor country his citizens in which its ethnic Georgians are also very much. The subject of research is the perception of the history of ethnically Georgian population assimilated in Turkey, centuries ago and almost entirely Turkish side, based on the history books taught in school. ნაშრომი ეხება თურქეთის სკოლებში გადმოცემულ ისტორიას. ჩვენთვის მნიშვნელოვანი იყო გაგვეანალიზებინა მეზობელი ქვეყნის თვალით დანახული საქართველო სკოლის სახელმძღვანელოებში. თვალსაჩინოებისათვის ნაშრომში ცალკე თავი დავუთმეთ საქართველოს სკოლის სახელმძღვანელოების აღწერასაც მეზობელ სახელმწიფოსთან (თურქეთი) მიმართებაში, რათა უფრო იოლი ყოფილიყო განსხვავების დანახვა ორი ქვეყნის ისტორიის აღქმათა შორის. წინამდებარე ნაშრომი ეყრდნობა ამჟამად თურქეთსა და საქართველოში აკრედიტებულ სკოლის სახელმძღვანელოებს. ასევე, წერილობით მასალებსა და ზეპირ გადმოცემებს. კვლევაში სიახლეს წარმოადგენს ის ფაქტი, რომ თურქეთის სკოლის ისტორიის სახელმძღვანელოები დღემდე არავის განუხილავს და ფართო მასებამდე არ მიუტანია თუ როგორ აცნობს თურქეთის სახელმწიფო საკუთარ მეზობელ ქვეყანას თავის მოსახლეობას, რომელშიც ეთნიკურად ქართველებიც მრავლად არიან. კვლევის საგანს წარმოადგენს საუკუნეების წინ თურქეთში გადასახლებული და თითქმის სრულად თურქულ მხარესთან ასიმილირებული ეთნიკურად ქართველი მოსახლეობის ისტორიის აღქმა სკოლაში ნასწავლი ისტორიის წიგნებიდან გამომდინარე. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/1236 |
Appears in Collections: | სოციალურ და პოლიტიკურ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MA-Thesis.Bardadze (1) politmec2019.pdf | ისტორიის ინტერპრეტაცია თურქეთის სკოლის სახელმძღვანელოებში და თურქეთში მცხოვრები ეთნიკურად ქართველი მოსახლეობის ცოდნა ისტორიული სამშობლოს შესახებ | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
85
checked on May 2, 2024
Download(s)
624
checked on May 2, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.