Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Universities
  3. Guram Tavartkiladze Tbilisi Teaching University
  4. ბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
  5. პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე (საქართველოს მაგალითზე)
 
  • Details
Options

პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე (საქართველოს მაგალითზე)

Date Issued
2019
Author(s)
მჟავია, ნათია  
Advisor(s)
ჩაგელიშვილი, ლალი  
Institution
Guram Tavartkiladze Tbilisi Teaching University  
Faculty
Faculty of Business and Social Sciences  
Publisher
Guram Tavartkiladze Tbilisi Teaching University  
URI
https://openscience.ge/handle/1/180
Abstract
მეოცე საუკუნის მეორე ნახევარში დაფიქსირდა საერთაშორისო ვაჭრობის სწრაფი ზრდა, რამაც მარკეტინგის მეცნიერების სფეროში ახალი კვლევების ჩატარების აუცილებლობა განაპირობა. მარკეტინგში კვლევის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი სფეროა „პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის“ შესწავლა, რომელიც განვითარებადი და განვითარებული ქვეყნების მომხმარებლის მიერ პროდუქტის აღქმასა და შეფასებას ეფუძნება. მრავალი სამეცნიერო ნაშრომი ადასტურებს პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის შესახებ ინფორმაციის ეფექტს პროდუქტის შეფასებაში.
Subjects

საერთაშორის ბიზნესი

საერთაშორისო ვაჭრობა

პროდუქტის წარმოშობა

Degree Name
Master of Business Administration in International Business Management
Degree Discipline
საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტი
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Samagistro Natia Mjavia.pdf

Description
პროდუქტის წარმოშობის ქვეყნის ეფექტის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე
Size

1.06 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):53b310d01eb158c5237851bc5cef96c1

Communities & Collections Research Outputs Fundings & Projects People
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Contact