Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • English
  • ქართული
  • Log In
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Universities
  3. Georgian Patriarchate St. Tbel Abuseridze Teaching University
  4. აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
  5. ბიზნესის განვითარების ერთ-ერთი ინსტრუმენტის - ბრენდირების გამოყენების თავისებურებანი საქართველოში
 
  • Details
Options

ბიზნესის განვითარების ერთ-ერთი ინსტრუმენტის - ბრენდირების გამოყენების თავისებურებანი საქართველოში

Date Issued
2019
Author(s)
ცინცაძე, ნინო  
Advisor(s)
ბერიძე, ლია  
Institution
საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი  
Faculty
აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი  
URI
https://openscience.ge/handle/1/1621
Abstract
The given master’s thesis examines one of the most important factors for the business success – Branding. The role of Branding continues to grow in the modern business world. World practice shows that creation of the strong brand name has become the main tool for gaining competitive superiority and improving business efficiency.
The main part of the paper discusses brand importance issues, brand value assessment methods and brand creation and management process specificity. There is represented the analysis of the Georgian brands research results as well.
The main results of the research presented in the given master’s thesis are detailed discussion of the brand theoretical aspects and identification of the main problems and peculiarities related to the brand creation and management processes in the Georgian reality.
Subjects

ბიზნესის განვითარება

ბრენდინგი

ბრენდის შექმნა

ქართული ბრენდები

Degree Name
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline
ბიზნესის ადმინისტრირება
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

nino Tsintsadze Samagistro.pdf

Description
ბიზნესის განვითარების ერთ-ერთი ინსტრუმენტის - ბრენდირების გამოყენების თავისებურებანი საქართველოში
Size

1.5 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):6eb0da15369651bc9f41b0e577d3c81d

Communities & Collections Research Outputs Fundings & Projects People
  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • Contact