დათვალიერება შემდეგის მიხედვით: ავტორი

ნაჩვენებია შედეგი 1-დან 3-ის ჩათვლით 3-დან
გამოცემის თარიღისათაურიავტორ(ებ)ი
2019ბიზნესის პოზიციონირება სოციალურ მედიაში, ფარული რეკლამები სოციალურ ქსელებშიმოსიაშვილი, გიორგი 
2019პროცესების ავტომატიზაცია კლიენტებთან ურთიერთობის სფეროშითათეიშვილი, ანი ; გუგუშვილი, ნანა 
2019ქართული ღვინის ბაზრის განვითარების პერსპექტივა საქართველოში თავისუფალი (DCFTA), ღრმა და ყოვლისმომცველი თავისუფალი სავაჭრო სივრცის შესახებ შეთანხმების ფონზეჩირგაძე, ერეკლე ; ლურსმანაშვილი, მიხეილ ; კობახიძე, თეიმურაზ