Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/854
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorპეტრიაშვილი, იზაბელაka
dc.contributor.authorყალიჩავა, ანანოka
dc.date.accessioned2019-12-02T12:59:02Z-
dc.date.available2019-12-02T12:59:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/854-
dc.description.abstractAn increase of importance of English as an international language poses challenges in the science of pedagogy. Gradual changes of approaches, methods, ways and means of teaching take place in the language learning process. Different educational systems successfully adapt them in some ways but some of these are rejected as well. The priority of our educational system should and must be the language (and not only) learner’s lacks, needs and interests. English teachers tend to make the teaching/learning process much more harmonious, communicative, joyful and amusing, especially for adolescents. Accordingly, we reckon that our research is topical. We’ve taken into consideration how English grammar is taught at Georgian schools. The matter of how effectively English songs and Jazz chants are used in this way (if they are used at all) at basic school is the main object of our research. Throughout Georgia we have no data for the same kind of research, so we deem our results will be innovative. We will use methods of both qualitative and quantitative researches. On the basis of the results of theoretical and empirical researches and surveys, our aim is to evaluate how useful and helpful these attractive and valuable materials are in the process of teaching and learning at contemporary Georgian schools where Georgian students are expected to be actively engaged in the language learning process.en
dc.description.abstractინგლისური ენის, როგორც საერთაშორისო ენის, მნიშვნელობის ზრდა უამრავ ახალ გამოწვევას აყენებს პედაგოგიკის წინაშე. იცვლება სწავლების მიდგომები, მეთოდები, გზები. განათლების სისტემები კი ზოგჯერ წარმატებით ითვისებენ მათ, ზოგჯერ კი, პირიქით - სრულიად უგულებელჰყოფენ. თანამედროვე საგანმანათლებლო სივრცეში პრიორიტეტი ენის შემსწავლელთა მოთხოვნები, საჭიროებები და ინტერესებია. მსოფლიოს მასშტაბით, ინგლისური ენის მასწავლებლები ცდილობენ, სასწავლო პროცესი გახადონ მეტად თავისუფალი, ინტერაქციული, სახალისო და საინტერესო, განსაკუთრებით კი იმ მოსწავლეთათვის, რომლებიც მოზარდობის რთულ ასაკში არიან. სწორედ ამიტომ, ვთვლით, რომ ამ მიმართულებით ჩვენი კვლევა მეტად აქტუალურია. როგორ ისწავლება ინგლისური ენის გრამატიკა დღეს საქართველოში და რამდენადაა სკოლის საბაზო საფეხურზე ამ მიზნით გამოყენებული ისეთი ეფექტიანი და სახალისო მასალები, როგორებიცაა ინგლისურენოვანი სიმღერები და რიტმული ტექსტები (Chants), არის ჩვენი კვლევის მთავარი ობიექტი. საქართველოს მასშტაბით, მსგავსი კვლევა არ ჩატარებულა, ამიტომაც, მივიჩნევთ, ჩვენი შედეგები წარმოადგენს მნიშვნელოვან სიახლეს. გამოვიყენებთ როგორც თვისებრივ, ასევე რაოდენობრივი კვლევის მეთოდებს: ემპირიულ კვლევას, მასწავლებელთა მასობრივ გამოკითხვასა და მოსწავლეთა გამოკითხვას. რაც შეეხება ჩვენი კვლევის მიზანს, თეორიული მასალის საფუძველზე, გამოკითხვების შედეგების ანალიზსა და ემპირიულ კვლევაზე დაყრდნობით, ვეცდებით, დავადგინოთ, თუ რამდენად ეფექტურია ამ მნიშვნელოვანი მასალების გამოყენება თანამედროვე ქართულ სკოლებში, სადაც დღეს ქართველი მოსწავლეები უცხო ენას აქტიურად შეისწავლიან.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectChantsen
dc.subjectსიმღერებიka
dc.subjectრიტმული ტექსტებიka
dc.subjectინგლისური ენის გრამატიკაka
dc.titleსიმღერებისა და რიტმული ტექსტების (Chants) გამოყენების ეფექტიანობის საკითხი ინგლისური ენის გრამატიკის საკითხების სწავლებისას (სკოლის საბაზო საფეხურზე)ka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Education in Teacher Educationen
thesis.degree.nameმასწავლებლის განათლების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineმასწავლებელთა განათლება / Taecher Educationka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Anano Kalichava სამაგისტრო ნაშრომი ანანო ყალიჩავა.pdfსიმღერებისა და რიტმული ტექსტების (Chants) გამოყენების ეფექტიანობის საკითხი ინგლისური ენის გრამატიკის საკითხების სწავლებისას (სკოლის საბაზო საფეხურზე)1.16 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

153
checked on May 5, 2024

Download(s)

316
checked on May 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.