გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/830
სათაური: მოქალაქეობის აღქმისა და მოქალაქეობრივი განათლების პრაქტიკის კვლევა მასწავლებლებში
სხვა სათაურები: თბილისის საჯარო სკოლების მაგალითზე
ავტორები: ბოლქვაძე, ირმა 
ხელმძღვანელი: ქიტიაშვილი, ზაქარია 
ხარისხის სახელი: Master of Education
განათლების მეცნიერებების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: განათლების მეცნიერებები / Education Sciences
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Social and Political Sciences 
ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: მოქალაქეობის განსაზღვრება
მოქალაქეობრივი განათლება
სკოლის როლი
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Master's work concernswith the importance of citizenship education in secondary educational institutions of general instruction.
Neverassless of it, that citizenship education is widely represented in the National Legislation of Education, in the process of teaching, development of citizenship skills and values are not accomplished on purpose, while just it provides the formation of an individual as an educated citizen with sound mind, which is actively involved in making the public decisions, citizenship is mentioned among the five competences that are essential for social integration and democratic culture.
Referring all the mentioned above, determination of importance of citizenship education and focusing on practical implementation of citizenship education in secondary educational institutions of general instruction is defining the importance of our work.

სამაგისტრო ნაშრომში საუბარია ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში მოქალაქეობრივი განათლების მნიშვნელობაზე.
იმის მიუხედავად, რომ მოქალაქეობრივი განათლება ფართოდ არის წარმოდგენილი ეროვნულ საგანმანათლებლო კანონმდებლობაში, სწავლების პროცესში მიზანმიმართულად არ ხორციელდება მოქალაქეობრივი უნარ-ჩვევებისა და ღირებულებების ფორმირება, მაშინ როდესაც, სწორედ ის უზრუნველყოფს ინდივიდის ჩამოყალიბებას საღი აზროვნების მქონე განათლებულ მოქალაქედ, რომელიც საზოგადოებრივი გადაწყვეტილებების მიღებაში აქტიურად არის ჩართული, მოქალაქეობა კი იმ ხუთ კომპეტენციათა შორის არის მოხსენიებული, რომლებიც აუცილებელია სოციალური ინტეგრაციისა და დემოკრატიული კულტურისთვის.
ყოველივე აღნიშნულიდან გამომდინარე, მოქალაქეობრივი განათლების მნიშვნელობის განსაზღვრა და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში მოქალაქეობრივი განათლების პრაქტიკულ განხორციელებაზე ყურადღების გამახვილება განსაზღვრავს ჩვენი თემის აქტუალობას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/830
ჩანს კოლექციებში:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro bolkvadze.pdfმოქალაქეობის აღქმისა და მოქალაქეობრივი განათლების პრაქტიკის კვლევა მასწავლებლებში937.54 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

200
checked on Jun 13, 2024

გადმოწერა

1,364
checked on Jun 13, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.