გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის:
https://openscience.ge/handle/1/830
სათაური: | მოქალაქეობის აღქმისა და მოქალაქეობრივი განათლების პრაქტიკის კვლევა მასწავლებლებში | სხვა სათაურები: | თბილისის საჯარო სკოლების მაგალითზე | ავტორები: | ბოლქვაძე, ირმა | ხელმძღვანელი: | ქიტიაშვილი, ზაქარია | ხარისხის სახელი: | Master of Education განათლების მეცნიერებების მაგისტრი |
სასწავლო პროგრამის სახელი: | განათლების მეცნიერებები / Education Sciences | განათლების საფეხური (0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო): | 1 | დაწესებულება: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
ფაკულტეტი: | Faculty of Social and Political Sciences ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი |
საკვანძო სიტყვები: | მოქალაქეობის განსაზღვრება მოქალაქეობრივი განათლება სკოლის როლი |
გამოცემის თარიღი: | 2019 | გამომცემელი: | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი |
რეზიუმე: | Master's work concernswith the importance of citizenship education in secondary educational institutions of general instruction. Neverassless of it, that citizenship education is widely represented in the National Legislation of Education, in the process of teaching, development of citizenship skills and values are not accomplished on purpose, while just it provides the formation of an individual as an educated citizen with sound mind, which is actively involved in making the public decisions, citizenship is mentioned among the five competences that are essential for social integration and democratic culture. Referring all the mentioned above, determination of importance of citizenship education and focusing on practical implementation of citizenship education in secondary educational institutions of general instruction is defining the importance of our work. სამაგისტრო ნაშრომში საუბარია ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში მოქალაქეობრივი განათლების მნიშვნელობაზე. იმის მიუხედავად, რომ მოქალაქეობრივი განათლება ფართოდ არის წარმოდგენილი ეროვნულ საგანმანათლებლო კანონმდებლობაში, სწავლების პროცესში მიზანმიმართულად არ ხორციელდება მოქალაქეობრივი უნარ-ჩვევებისა და ღირებულებების ფორმირება, მაშინ როდესაც, სწორედ ის უზრუნველყოფს ინდივიდის ჩამოყალიბებას საღი აზროვნების მქონე განათლებულ მოქალაქედ, რომელიც საზოგადოებრივი გადაწყვეტილებების მიღებაში აქტიურად არის ჩართული, მოქალაქეობა კი იმ ხუთ კომპეტენციათა შორის არის მოხსენიებული, რომლებიც აუცილებელია სოციალური ინტეგრაციისა და დემოკრატიული კულტურისთვის. ყოველივე აღნიშნულიდან გამომდინარე, მოქალაქეობრივი განათლების მნიშვნელობის განსაზღვრა და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში მოქალაქეობრივი განათლების პრაქტიკულ განხორციელებაზე ყურადღების გამახვილება განსაზღვრავს ჩვენი თემის აქტუალობას. |
URI: | https://openscience.ge/handle/1/830 |
ჩანს კოლექციებში: | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი | აღწერა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
samagistro bolkvadze.pdf | მოქალაქეობის აღქმისა და მოქალაქეობრივი განათლების პრაქტიკის კვლევა მასწავლებლებში | 937.54 kB | Adobe PDF | დათვალიერება-გახსნა |
CORE Recommender
გვერდის დათვალიერება
200
checked on Jun 13, 2024
გადმოწერა
1,364
checked on Jun 13, 2024
Google ScholarTM
გადამოწმება
ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.