გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/338
სათაური: სატელევიზიო მეგაშოუები
სხვა სათაურები: ღირებულებათა ექსპორტი
ავტორები: კირკიტაძე, თამარ 
ხელმძღვანელი: ვეკუა, მარინე 
ხარისხის სახელი: Master of Social Sciencies in Mass Communication
სოციალურ მეცნიერებათა მაგისტრი მასობრივ კომუნიკაციაში
სასწავლო პროგრამის სახელი: მასობრივი კომუნიკაცია
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Guram Tavartkiladze Tbilisi Teaching University 
გურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business and Social Sciences 
ბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ქართული ტელემედიის პრიორიტეტები
სტერეოტიპების დამკვიდრება
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Guram Tavartkiladze Tbilisi Teaching University 
გურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The paper reviews the priorities of Georgian Telemedia and the role of the television inpublicopinion development process. Based on the objectives of the study, paper analyzesmodern TV models and development trends in this regard. The main subject of the study refers to the establishment of positive and negative stereotypes in Georgian megashows. As well, it is important to determine the system of values based on the indicators of democracy and culture.
The main purpose of the study implies presenting problems of the megasows in the Georgian media space, analyzing the creative forms and techniques, understanding the influence on the subconscious of media audience. Different research methods were applied in the study.
The first chapter reviews the priorities of Georgian Telemedia. The second chapter analyzes the role of telemedia in establishing stereotypes. The study provides specific, concrete examples and conclusions.

ნაშრომში განხილულია ქართული ტელემედიის პრიორიტეტები და ტელევიზიის როლი საზოგადოებრივი აზრის ჩამოყალიბებაში. კვლევის ამოცანიდან გამომდინარე გავაანალიზეთ თანამედროვე ტელევიზიის მოდელები და განვითარების ტენდენციები. კვლევის ძირითად საგანს წარმოადგენს დადებითი და უარყოფითი სტერეოტიპების დამკვიდრება ქართულ მეგაშოუების მეშვეობით. ასევე მნიშვნელოვანია ამგვარი ტელეპროექტების როლის დადგენა ღირებულებათა სისტემის ჩამოყალიბებასა და გამყარებაში, დემოკრატიისა და კულტურის ხარისხის ამაღლებასა და განვითარებაში.
კვლევის ძირითად მიზანს წარმოადგენს ქართულ მედიასივრცეში არსებული მეგაშოუების პრობლემატიკის წარმოჩენა, შემოქმედებითი ფორმებისა და ხერხების დადგენა, მედიააუდიტორიის ცნობიერზე და ქვეცნობიერზე გავლენის განსაზღვრა. კვლევის პროცესში გამოყენებულია კვლევის სხვადასხვა მეთოდი.
პირველი თავი მიმოიხილავს ქართული ტელემედიის პრიორიტეტებს. მეორე თავში გაანალიზებულია ტელემედიის როლი სტერეოტიპების დამკვიდრებაში. კვლევაში წარმოდგენილია კონკრეტული მაგალითები და დასკვნები.
URI: https://openscience.ge/handle/1/338
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro kirkitadze.pdfსატელევიზიო მეგაშოუები/ღირებულებათა ექსპორტი758.18 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

185
checked on May 3, 2024

გადმოწერა

2,028
checked on May 3, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.