Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2707
Title: სტიმულირების ღონისძიებებისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგული კვლევა კომპანია ,,კარფურის" მაგალითზე
Marketing research on the consumer's attitude regarding stimulating activities sample of company "Carrefour"
Authors: ყარმაზანაშვილი, იასონ 
Karmazanashvili, Iason 
Advisor: დალაქიშვილი, რუსუდან 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Institution: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: მარკეტინგი
საცალო ვაჭრობა
,,კარფური“
Issue Date: 2021
Abstract: 
საცალო ვაჭრობა ბიზნეს საქმიანობის დინამიური სფეროა, რომლის ძირითადი ამოცანაა მყიდველების მოზიდვა და შენარჩუნება, რაც კონკურენციული ბრძოლის გაძლიერების პირობებში ძნელად შესასრულებელია. საცალოდ მოვაჭრისთვის ზრდის, განვითარების და ბაზარზე სტაბილური არსებობისთვის აუცილებელი პირობაა მომხმარებელთა მოთხოვნილებებისა და სურვილების დაკმაყოფილება, მათი ლოიალურობისა და ემოციური მიჯაჭვულობის ფორმირება, რისი მიღწევაც შესაძლებელია ხარისხიანი, ხელმისაწვდომი, მრავალფეროვანი პროდუქტისა და მომსახურების შეთავაზებით, ასევე შეთავაზებებზე ინფორმაციის ეფექტურად მიწოდებით. შესაბამისად, განუზომლად დიდია სტიმულირების ღონისძიებათა როლი საცალოდ მოვაჭრე კომპანიის საქმიანობაში.
წინამდებარე ნაშრომი ორიენტირებულია, სწორედ, სტიმულირების ღონისძიებებისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგულ კვლევაზე და მსხვილი საცალოდ მოვაჭრე კომპანია „კარფურის“ მაგალითზე წარმოვაჩენთ, თუ რა განსაზღვრავს საცალოდ მოვაჭრე კომპანიის არჩევანს და როგორ ნაწილდება მომხმარებელთა მჯობინებები. გაანალიზებულია კომპანია „კარფურის“ მიერ გამოყენებული სტიმულირების ღონისძიებები და მათ მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულება. ჩატარებული მარკეტინგული კვლევის ანალიზმა კიდევ ერთხელ ცხადყო, რომ მომხმარებლები მგრძნობიარენი არიან როგორც ფასების, ასევე სტიმულირების ღონისძიებების მიმართ და ხშირად ადგილზე, იმპულსურად იღებენ გადაწყვეტილებებს, რაც საცალოდ მოვაჭრეს აძლევს დამატებით შესაძლებლობებს და მოტივს, რომ უფრო ეფექტური და ფართომასშტაბანი, მრავალმხრივი სტიმულირების ღონისძიებებით წარსდგეს მომხმარებლის წინაშე. ჩვენი აზრით, ჩატარებული მარკეტინგული კვლევის შედეგების მიზანმიმართული გათვალისწინება წაადგება არა მხოლოდ კომპანია „კარფურს“, არამედ თითოეულ საცალოდ მოვაჭრეს საკუთარი საქმიანობის უფრო მომგებიანად წარმართვის პროცესში.
ნაშრომი შედგება სამი თავისა და ოთხი ქვეთავისგან, ასევე მოიცავს დასკვნით ნაწილს, გამოყენებული ლიტერატურის ნუსხასა და დანართს.

Retail trade is dynamic sphere of business activity, The main task of which is to attract and maintain buyers, Which is hard to do in terms of strengthening competitive combat. It is a condition for the retailer to grow, develop and maintain stability on the market, satisfy customers' needs and desires, forming their loyalty and emotional attachment, What can be achieved by offering high quality, affordable, diverse product and service, as well as providing information on the offers Consequently, the role of stimulating measures in the activity of the trademark company is immense.
This work is focused on marketing research on customer dependence on stimulating measures and on the example of "Carrefour", a large retail trader company, describes, what determines the choice of the retail trader's company and how the customer's interests are distributed. It also reviews the proposed stimulating activities of the company "Carrefour" and the attitude of customers towards them. Analysis of the marketing research has once again demonstrated that users are sensitive to price and stimulating measures and are often impeded to make decisions on the ground, which gives the retailer additional opportunities and cites that they are more efficient in the front of the user, more efficient and large-scale, multilateral stimulating measures and their activities will not be unsuccessful. Taking into consideration the results of the marketing research will only benefit from not only the company “carrefour”, but also every retailer in the process of carrying out their activities more efficiently.
The work consists of three chapters and four subdivisions, and includes the final part, the list of literature and attachment.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2707
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Karmazanashvili Iason Samagistro.pdfსტიმულირების ღონისძიებებისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგული კვლევა კომპანია ,,კარფურის" მაგალითზე2.55 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

245
checked on May 3, 2024

Download(s)

573
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.