გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2702
სათაური: პანდემიის პერიოდში, ელექტრონული კომერციით მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევა
ავტორები: ბეშკენაძე, გიორგი 
ხელმძღვანელი: დალაქიშვილი, რუსუდან 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
დაწესებულება: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ელექტრონული კომერცია
მარკეტინგი
ტრადიციული კომერცია
მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევა
გამოცემის თარიღი: 2021
რეზიუმე: 
ინტერნეტმა მოიცვა დღევანდელი მსოფლიო. ამან ხელი შეუწყო ელექტრონული კომერიის დანერგვას. ჩემ მიერ მომზადებულ ნაშრომში ნათლად არის აღწერილი ელექტრონული კომერციით მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევა პანდემიის პერიოდში. განხილულია ელექტრონული კომერციის ზოგადი პრინციპები, დადებითი და უარყოფითი მხარეები. მიმდინარე ტენდენციები. წარმოდგენილია სხვადასხვა კვლევა, მაგალითი და ინფორმაცია იმის შესახებ თუ რა გავლენა იქონია პანდემიამ ელექტრონულ კომერციაზე და ზოგადად ბიზნესზე, საქართველოსა და მსოფლიოში.
კომერცია და ბიზნესი დამოკიდებულია საზოგადოების ურთიერთ-კმაყოფილებაზე. შესაბამისად ციფრული კომერციაც ვითარდება. მარკეტოლოგები ცდილობენ დანერგონ სიახლეები, რაც კიდევ უფრო მეტ კომფორტს შექუმნის საზოგადოებას და მიიპყრობს მათ ყურადღებას.
კვლევის მიზანია გავიგოთ თუ რამდენად კმაყოფილია საზოგადოება ელექტრონული კომერციით პანდემიის პერიოდში. ამის გასაგებად ჩავატარე რამდენიმე სახის კვლევა, გამოვკითხე საზოგადოება, მივიღე ამომწურავი ჭეშმარიტი ინფორმაცია და მრავალ რეალურ მაგალითზე დაყრდნობით გამოვიტანე დასკვნა.
კვლევის შედეგად წარმოჩინდა სხვადასხვა ტენდენციები, რაც დეტალურადაა აღწერილი ნაშრომში.

The internet has taken over today's world. This has helped with the introduction of E-commerce. The work I prepared clearly describes E-commerce customers' satisfaction during the pandemic period. General principles of E-commerce, advantages, disadvantages, and current trends are discussed. Various studies, examples, and information are presented on the impact of the pandemic on E-commerce and business in Georgia and the world.
Commerce and business depend on the satisfaction of society. Accordingly, digital commerce is also developing. On the other hand, marketers are trying to introduce innovations that create even more comfort to the community and attract their attention.
The aim of the study is to find out how satisfied the public is with E-commerce during the pandemic. To understand this, I conducted several types of research, surveyed people, obtained comprehensive, truthful information, and concluded based on many real-life examples.
The study revealed different trends, which are described in detail in my work.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2702
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Giorgi bashkenadze Samagistro .pdfპანდემიის პერიოდში, ელექტრონული კომერციით მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევა1.19 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

209
checked on May 17, 2024

გადმოწერა

479
checked on May 17, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.