Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2702
Title: პანდემიის პერიოდში, ელექტრონული კომერციით მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევა
Authors: ბეშკენაძე, გიორგი 
Advisor: დალაქიშვილი, რუსუდან 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Institution: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: ელექტრონული კომერცია
მარკეტინგი
ტრადიციული კომერცია
მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევა
Issue Date: 2021
Abstract: 
ინტერნეტმა მოიცვა დღევანდელი მსოფლიო. ამან ხელი შეუწყო ელექტრონული კომერიის დანერგვას. ჩემ მიერ მომზადებულ ნაშრომში ნათლად არის აღწერილი ელექტრონული კომერციით მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევა პანდემიის პერიოდში. განხილულია ელექტრონული კომერციის ზოგადი პრინციპები, დადებითი და უარყოფითი მხარეები. მიმდინარე ტენდენციები. წარმოდგენილია სხვადასხვა კვლევა, მაგალითი და ინფორმაცია იმის შესახებ თუ რა გავლენა იქონია პანდემიამ ელექტრონულ კომერციაზე და ზოგადად ბიზნესზე, საქართველოსა და მსოფლიოში.
კომერცია და ბიზნესი დამოკიდებულია საზოგადოების ურთიერთ-კმაყოფილებაზე. შესაბამისად ციფრული კომერციაც ვითარდება. მარკეტოლოგები ცდილობენ დანერგონ სიახლეები, რაც კიდევ უფრო მეტ კომფორტს შექუმნის საზოგადოებას და მიიპყრობს მათ ყურადღებას.
კვლევის მიზანია გავიგოთ თუ რამდენად კმაყოფილია საზოგადოება ელექტრონული კომერციით პანდემიის პერიოდში. ამის გასაგებად ჩავატარე რამდენიმე სახის კვლევა, გამოვკითხე საზოგადოება, მივიღე ამომწურავი ჭეშმარიტი ინფორმაცია და მრავალ რეალურ მაგალითზე დაყრდნობით გამოვიტანე დასკვნა.
კვლევის შედეგად წარმოჩინდა სხვადასხვა ტენდენციები, რაც დეტალურადაა აღწერილი ნაშრომში.

The internet has taken over today's world. This has helped with the introduction of E-commerce. The work I prepared clearly describes E-commerce customers' satisfaction during the pandemic period. General principles of E-commerce, advantages, disadvantages, and current trends are discussed. Various studies, examples, and information are presented on the impact of the pandemic on E-commerce and business in Georgia and the world.
Commerce and business depend on the satisfaction of society. Accordingly, digital commerce is also developing. On the other hand, marketers are trying to introduce innovations that create even more comfort to the community and attract their attention.
The aim of the study is to find out how satisfied the public is with E-commerce during the pandemic. To understand this, I conducted several types of research, surveyed people, obtained comprehensive, truthful information, and concluded based on many real-life examples.
The study revealed different trends, which are described in detail in my work.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2702
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Giorgi bashkenadze Samagistro .pdfპანდემიის პერიოდში, ელექტრონული კომერციით მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევა1.19 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

208
checked on May 3, 2024

Download(s)

478
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.