Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2621
Title: მედიაწიგნიერების კომპეტენციაზე დაუფლების მნიშვნელობა სასწავლო პროცესში
Authors: საფარიძე, ნინო 
Advisor: დედა ბარბარე (მეგრელაძე) 
Degree Name: განათლების მაგისტრი
Degree Discipline: განათლება
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი 
Keywords: სასკოლო განათლება
მედიაწიგნიერება
მულტიმედია ტექსტები
მედიარესურსები
Issue Date: 2021
Abstract: 
ნინო საფარიძის ნაშრომი „მედიაწიგნიერების კომპეტენციაზე დაუფლების მნიშვნელობა სასკოლო განათლებაში” განიხილავს აქტუალურ თემას მედიაწიგნიერების კომპეტენციასთან დაკავშირებით.
ნაშრომის მეცნიერული სიახლეა მედიაწიგნიერებასთან დაკავშირებული კვლევებისა და ნაშრომების ძირითადი საკითხების სასწავლო პროცესში გამოყენების შესაძლებლობა. განხილულია მედიაწიგნიერების კავშირი ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ სხვა კომპეტენციებთან, აღნიშნულია მულტიმედიის საგანმანათლებლო პოტენციალის სწორად გამოყენების მნიშვნელობა.
ნაშრომის თეორიული მნიშვნელობა არის მედიაწიგნიერებასთან დაკავშირებული უახლოესი კვლევები და ნაშრომები.
ნაშრომის პრაქტიკული მნიშვნელობაა დაეხმაროს მასწავლებელს მედიაწიგნიერების შესახებ ცოდნის გაღრმავებაში. გამოიყენოს მასალები მოცემული პრაქტიკული გამოყენების ჩვენებით, რეკომენდაციების სახით, რაც ზრდის მისი პრაქტიკული გამოყენების ხარისხს.
ნაშრომში განხილული საკითხები დაკავშირებულია სასკოლო გამოცდილებასთან. წყაროების მიმოხილვასთან ერთად მოცემულია რჩევებისა და რეკომენდაციების შესრულების ამსახველი მასალები.

Nino Sapharidze’s master thesis “The Importance of Mastering Media Literacy Competence in School Education” considers a topical issue which is related to media literacy competence.
The possibility of applying researches and theses on key issues related to media literacy in the teaching process is the scientific novelty of the thesis. The thesis considers the connection of media literacy with other competencies foreseen by the National Curriculum, as well as emphasizes the importance of using of multimedia educational potential is properly.
The theoretical significance of the presented work is the recent researches and theses related to media literacy.
The practical significance of the paper is to help the teacher to deepen their knowledge of media literacy; to Use materials with indication of the given practical use, and in the form of recommendations, which increases the quality of its practical using.
The issues considered in the paper are related to school experience. Along with a review of the sources there are materials that suggest tips recommendations.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2621
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Nino Saparidze Samagistro.pdfმედიაწიგნიერების კომპეტენციაზე დაუფლების მნიშვნელობა სასწავლო პროცესში1.29 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

130
checked on May 4, 2024

Download(s)

1,315
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.