Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2621
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorდედა ბარბარე (მეგრელაძე)ka
dc.contributor.authorსაფარიძე, ნინოka
dc.date.accessioned2021-11-12T16:17:38Z-
dc.date.available2021-11-12T16:17:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2621-
dc.description.abstractნინო საფარიძის ნაშრომი „მედიაწიგნიერების კომპეტენციაზე დაუფლების მნიშვნელობა სასკოლო განათლებაში” განიხილავს აქტუალურ თემას მედიაწიგნიერების კომპეტენციასთან დაკავშირებით. ნაშრომის მეცნიერული სიახლეა მედიაწიგნიერებასთან დაკავშირებული კვლევებისა და ნაშრომების ძირითადი საკითხების სასწავლო პროცესში გამოყენების შესაძლებლობა. განხილულია მედიაწიგნიერების კავშირი ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ სხვა კომპეტენციებთან, აღნიშნულია მულტიმედიის საგანმანათლებლო პოტენციალის სწორად გამოყენების მნიშვნელობა. ნაშრომის თეორიული მნიშვნელობა არის მედიაწიგნიერებასთან დაკავშირებული უახლოესი კვლევები და ნაშრომები. ნაშრომის პრაქტიკული მნიშვნელობაა დაეხმაროს მასწავლებელს მედიაწიგნიერების შესახებ ცოდნის გაღრმავებაში. გამოიყენოს მასალები მოცემული პრაქტიკული გამოყენების ჩვენებით, რეკომენდაციების სახით, რაც ზრდის მისი პრაქტიკული გამოყენების ხარისხს. ნაშრომში განხილული საკითხები დაკავშირებულია სასკოლო გამოცდილებასთან. წყაროების მიმოხილვასთან ერთად მოცემულია რჩევებისა და რეკომენდაციების შესრულების ამსახველი მასალები.ka
dc.description.abstractNino Sapharidze’s master thesis “The Importance of Mastering Media Literacy Competence in School Education” considers a topical issue which is related to media literacy competence. The possibility of applying researches and theses on key issues related to media literacy in the teaching process is the scientific novelty of the thesis. The thesis considers the connection of media literacy with other competencies foreseen by the National Curriculum, as well as emphasizes the importance of using of multimedia educational potential is properly. The theoretical significance of the presented work is the recent researches and theses related to media literacy. The practical significance of the paper is to help the teacher to deepen their knowledge of media literacy; to Use materials with indication of the given practical use, and in the form of recommendations, which increases the quality of its practical using. The issues considered in the paper are related to school experience. Along with a review of the sources there are materials that suggest tips recommendations.en
dc.language.isokaen
dc.subjectსასკოლო განათლებაka
dc.subjectმედიაწიგნიერებაka
dc.subjectმულტიმედია ტექსტებიka
dc.subjectმედიარესურსებიka
dc.titleმედიაწიგნიერების კომპეტენციაზე დაუფლების მნიშვნელობა სასწავლო პროცესშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameგანათლების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineგანათლებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Nino Saparidze Samagistro.pdfმედიაწიგნიერების კომპეტენციაზე დაუფლების მნიშვნელობა სასწავლო პროცესში1.29 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

131
checked on May 23, 2024

Download(s)

1,329
checked on May 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.