გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2122
სათაური: ზოგად განათლებაში ეთნიკური აზერბაიჯანელების ჩართულობის მიზეზები ქვემო ქართლში
ავტორები: სხირტლაძე, დავით 
ხელმძღვანელი: ტაბატაძე, შალვა 
ხარისხის სახელი: Master of Education
განათლების მეცნიერებების მაგისტრი
სასწავლო პროგრამის სახელი: განათლების კვლევებისა და ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: მშობელთა ჩართულობა
ბავშვის განათლება
მნიშვნელობა
ბარიერები და შეღავათები,ეპშტეინის ჩარჩო
ეთნიკური აზერბაიჯანელი მოსახლეობა
გამოცემის თარიღი: 2020
გამომცემელი: East European Univeristy 
აღმოსავლეთ ევროპის უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
This paper discusses the importance of parental involvement, barriers, and benefits in raising a child. The research question is to determine whether parental involvement in ethnic Azerbaijani students is important. In the study, we used the theoretical framework of Epstein's parental involvement, according to which a research questionnaire was constructed and a study was conducted on the impact of ethnic Azerbaijani parental involvement on children and the educational process. The paper reviews the importance and benefits of parental involvement according to Epstein's theoretical framework, which includes: the importance of parenting in educational processes, the role of communication, the value of volunteering, the importance of home help, school management and decision-making, public relations involvement and learning processes. Its impact on academic achievement and school dropout issues.
In the study, we used a qualitative research method, namely interviewing, in which Bolnisi District Public School students, their parents and teachers were interviewed according to questions developed according to the Epstein framework

ამ ნაშრომში მოცემულია მშობელთა ჩართულობის მნიშვნელობა, ბარიერები და უპირატესობები ბავშვის აღზრდაში. საკვლევ კითხვას წარმოადგენს იმის დადგენა თუ არა მნიშვნელობა აქვს მშობელთა ჩართულობას ეთნიკურ აზერბაიჯანელ მოსწავლეებში. კვლევაში გამოვიყენეთ ეპშტეინის მშობელთა ჩართულობის თეორიული ჩარჩო, რომლის შესაბამისადაც აიგო საკვლევი კითხვარი და განხორციელდა კვლევა ეთნიკური აზერბაიჯანელი მშობლების ჩართულობის გავლენისა ბავშვებსა და საგანმანათლებლო პროცესის მიმდინარეობაზე. ნაშრომი მიმოიხილავს მშობელთა ჩართულობის მნიშვნელობას და სარგებელს ეპშტეინის თეორიული ჩარჩოს მიხედვით, რომელიც გულისხმობს: მშობლობის მნიშვნელობის გათვალისწინებაა საგანმანათლებლო პროცესებში, კომუნიკაციის როლს, მოხალისეობის ღირებულებას, სახლში დახმარების მნიშვნელობას, სკოლის მართვასა და გადაწყვეტილებების მიღებაში მონაწილეობას, საზოგადოებასთან ურთიერთობის მნიშვნელობას და გავლენას, ასევე მშობელთა ჩართულობას სასწავლო პროცესებში, მის გავლენას აკადემიურ მიღწევებზე და სკოლის მიტოვების საკითხებში.
კვლევაში გამოვიყენეთ თვისებრივი კვლევის მეთოდი, კერძოდ ინტერვიუერება, რომლის ფარგლებშიც გამოიკითხა ბოლნისის რაიონის საჯარო სკოლის მოსწავლეები, მათი მშობელები და მასწავლებლები ეპშტაინის ჩარჩოს მიხედვით შემუშავებული კითხვების შესაბამისად
URI: https://openscience.ge/handle/1/2122
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესისა და ინჟინერიის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Davit Skhirtladze Samagistro.pdfზოგად განათლებაში ეთნიკური აზერბაიჯანელების ჩართულობის მიზეზები ქვემო ქართლში561.76 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

172
checked on May 2, 2024

გადმოწერა

265
checked on May 2, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.