გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2074
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributorთბილისის ღია უნივერსიტეტიka
dc.contributorბიზნესის და ინჟინერიის სკოლაka
dc.contributor.authorკალმახელიძე, ლალიka
dc.date.accessioned2020-08-23T08:28:40Z-
dc.date.available2020-08-23T08:28:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2074-
dc.description.abstractInternational business represents a kind of work which is implemented between several countries.During world pandemic Covid-19 an international business faced up with a new challenges.International business can be implemented by both-legal entity or Individual. The purpose of a master's degree is to show Covid-19 impact on an international business. Due to the purpose of a master's degree i will discuss financial data of a fast food branches like - McDonalds,Wendy's and Dankin'donats.By ratio analysis i will try to establish what impacts does Covid-19 have on companies income and benefits and what is the difference between past and present years,how do companies manage to run their work through crisis situations,what innovations do they have and how does customer loyalty index is changed.In order to learn the topic basically there is used literature about an international business organizations,researches and ratio analysis. The research clearly showed that world pandemic had a huge impact on international business organizations,on fats food branches,on their work and on their income/benefit.But on the other way crisis has become the motivator for international companies in order to make innovations.Companies realized that increased demands needed mkre flexible system,due to ensure their status quo, and to reduce the damage. If a world continues the way on a new road, the only companies which'll rescue are the ones which have the right system to sastisfy customer demands.en
dc.description.abstractსაერთაშორისო ბიზნესი წარმოადგენს საქმოიანობის ისეთ ფორმას რომელიც ხორციელდება ერთ ან რამდენიმე ქვეყანას შორის, Covid-19-ის სწრაფი ტემპით გავრცელებამ კი ბიზნესი ახალი გამოწვევების წინაშე დააყენა. საერთაშორისო ბიზნესის განხორციელება შეუძლიათ როგროც ფიზიკურ ასევე იურიდიულ პირებს. სამაგისტრო ნაშრომის კვლევის მიზანია თუ რა გავლენა მოახდინა covid-19-მა საერთაშორისო ბიზნესზე. კვლევის საგანია ნაშრომში დასახეული მიზნის მისაღწევად განვიხილავთ საერთაშორისო ბიზნეს ორგანიზაციების, სწრაფი კვებითი ქსელების -McDonald’s-ის, Wendy’s-ის და Dunkin’donats-ის ფინანსურ მონაცემებს. შედარებითი ანალიზის მეშვეობით შევეცდები დავადგინო რა გავლენა იქონია პანდემიამ ორგანიზაციის მოგებასა და შემოსავლებზე, რა განსხვავება არსებობს წინა წელთან შედარებით, როგორ ახერხებენ ისინი კრიზისული სიტუაციების მართვას, რა სიახლეები დაინერგა და როგორ შეიცვალა მოხმარებელთა ლოიალობის ინდექსი. თემის საფუძვლიანად შესწავლისათვის გამოყენებულია ლიტერატურა საერთაშორისო ბიზნეს ორგანიზაციების შესახებ, არსებული კვლევები და სტატისტიკური მონაცემების შედარებითი ანალიზი. კვლევამ ცალსახად გვანახა, რომ პანდემიამ დიდი გავლენა იქონია საერთაშორისო ბიზნეს ორგანიზაციებზე, სწრაფი კვების ქსელებზე, მათ მუშაობის სპეციფიკასა და შემოსავალზე/მოგებაზე. კომპანიებისთვის კრიზისი ერთგვარ მოტივატორად იქცა სიახლეების დანერგვის საქმეში, რამაც ბევრ ინოვაციას ჩაუყარა საფუძველი. ორგანიზაციები მიხვდნენ რომ გაზრდილი მოთხოვნილებების ფონზე საჭირო იყო მართვის მოქნილი სისტემა, რათა შეენარჩუნებინათ სტატუს ქვო ბაზარზე და მინიმუმამდე დაეყვანათ ზარალი. რეკომენდაციის სახით ისინი თავაზობენ მცირე ბიზნეს ორგანიზაციებს გეგმას, რომელიც კრიზისების მართვის ეფექტური საშუალებაა. თუ მსოფლიო ახალ რელსებზე გადადის, ამ ბრძოლაში მხოლოდ ის გადარჩება ვისაც შეუძლია ფეხი აუწყოს საზოგადოების მოთხოვნებს და ნებისმიერ ფასად შეასრულოს ბაზრის პრინციპები.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherTbilisi Open Universityen
dc.publisherთბილისის ღია უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაერთაშორისო ბიზნესიka
dc.subjectCovid-19-ის სწრაფი ტემპით გავრცელებაka
dc.subjectფიზიკური და იურიდიული პირებიka
dc.subjectსწრაფი კვებითი ქსელებიka
dc.titleCovid 19-ის გავლენა საერთაშორისო ბიზნესზეka
dc.title.alternative(McDonald’s, Wendy’s, Dunkin' Donuts და Domino’s Pizza-ის მაგალითზე)ka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამაka
dc.contributor.institutionTbilisi Open Universityen
dc.contributor.institutionთბილისის ღია უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultySchool of Business and Engineeringen
dc.contributor.facultyბიზნესის და ინჟინერიის სკოლაka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის და ინჟინერიის სკოლა (სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Lali Kalmakhelidze Samagistro.pdfCovid 19-ის გავლენა საერთაშორისო ბიზნესზე1.1 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

412
checked on May 17, 2024

გადმოწერა

553
checked on May 17, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.