გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2051
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorგოგოხია, თეიმურაზka
dc.contributor.authorცერცვაძე, გიორგიka
dc.date.accessioned2020-08-19T11:42:19Z-
dc.date.available2020-08-19T11:42:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2051-
dc.description.abstractWinemaking has always been a priority for Georgia and it`s important to brand and standardize this culture. Recently major steps have been made towards branding and standardization and the results are significant. Georgian winemakers and generally Georgian wine have been struggling to produce and/or sell the product, especially under Russian embargo, but this was not the end. Georgians started searching for new markets, new opportunities and significantly improved the quality of wine. Today Georgian wine is successfully exported to numerous countries. In this master`s paper, the history of evolution and popularization of Georgian wine market is reviewed,which includes not only the period of Georgia being in Russian empire and USSR, but also the period of post-communist transformation. The tendency of growth of the international wine market and its most successful brands are also reviewed here. The paper also includes studies around Georgian wine`s position in the international market, successful Georgian brands and their marketing strategies. We also look at the Georgian consumers` opinions and predictions around the perspectives and the future of Georgian wine in the international market.en
dc.description.abstractმეღვინეობა ყოველთვის პრიორიტეტულად ითვლებოდა საქართველოსთვის და დღესაც მნიშვნელოვანია მოხდეს ამ კულტურის ბრენდირება და სტანდარტიზება. ბოლო წლებში მნიშვნელოვანი ნაბიჯები გადაიდგა ამ მიმართულებით და შედეგმაც არ დააყოვნა. ქართველი მეღვინეები და ზოგადად ქართული ღვინო ათწლეულების მანძილზე იდგნენ მრავალი პრობლემის წინაშე, ბოლო პერიოდში ყველაზე მძიმე დარტყმა რუსულმა ემბარგომ მიაყენა ქართველ მეღვინეებს, თუმცა ეს არ იყო დასასრული, პირიქით, ქართველმა მეღვინეებმა ახალი გასაღების ბაზრების ძიება დაიწყეს და ღვინის ხარისხიც მნიშვნელოვნად გაზარდეს. დღესდღეობით კი ქართული ღვინო მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყანაში წარმატებით იყიდება. სამაგისტრო ნაშრომში განხილულია ქართული ღვინის ბაზრის განვითარებისა და პოპულარიზაციის ისტორია, რომელიც მოიცავს საქართველოს როგორც რუსეთის იმპერიასა და საბჭოთა კავშირში შემადგენლობაში არსებობის, ისე პოსტ-კომუნისტური ტრანსფორმაციის პერიოდს. აღწერილია ღვინის საერთაშორისო ბაზრის განვითარების ტენდენციები, გამოვლენილია ღვინის საერთაშორისო ბაზრის წამყვანი ბრენდები და აღწერილია კონკურენციის დონე ღვინის საერთაშორისო ბაზარზე. შესწავლილია ქართული ღვინის ადგილი საერთაშორისო ბაზარზე, მათ შორის ქართული ღვინის წამყვანი ბრენდები, ქართული ღვინის კომპანიების მარკეტინგული სტრატეგიები და კონკურენტული უპირატესობები. გამოკვლეულია საქართველოს მომხმარებლების შეფასებებით საერთაშორისო ბაზარზე ქართული ღვინის პერსპექტივები.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectქართული ღვინის ბაზრის განვითარების ისტორიაka
dc.subjectღვინის საერთაშორისო ბაზრის განვითარების ტენდენციებიka
dc.subjectქართული ღვინის ადგილი საერთაშორისო ბაზარზეka
dc.titleსაერთაშორისო მარკეტინგული გარემო და ქართული ღვინის ადგილი საერთაშორისო ბაზარზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Samagistro Tsertsvadze.pdfსაერთაშორისო მარკეტინგული გარემო და ქართული ღვინის ადგილი საერთაშორისო ბაზარზე1.3 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

212
checked on May 17, 2024

გადმოწერა

1,463
checked on May 17, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.