გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2041
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorკობახიძე, დიმიტრიka
dc.contributor.authorმარუაშვილი, ანნაka
dc.date.accessioned2020-08-19T10:40:59Z-
dc.date.available2020-08-19T10:40:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2041-
dc.description.abstractThe master thesis “ Vlog Marketing niche in the Georgian marketing space” discusses the role, importance, goals and types of Vlog marketing, both in Georgia and internationally. The paperanalyz what benefits the Vlog create in the marketing space and what benefits it brings to business development. What does Vlog mean for the brand image? The paper also, discusses what problems can be solved during vlogging and discusses ways to solve this problem. Poart from the revew of the specific scientific and educational litrerature, the research part of the study, includes contemplation based on gathered statistical data, eye to eye interviews and secondary research form internet resourses.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომში „ვლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეში“ განხილულია ვლოგური მარკეტინგის როლი, მნიშვნელობა, მიზნები და სახეობები, როგორც საქართველოს, ასევე საერთაშორისო დონეზე. რა არის ვლოგინგი, ვინ უძღვება მათ და რატომაა ასეთი პოპულარული. ნაშრომში გაანალიზებულია თუ რა ღირებულებას ქმნის ვლოგი, მარკეტინგულ სივრცეში, რა სარგებელი მოაქვს მას ბიზნესის განვითარებისთვის და რა მნიშვნელობა აქვს ბრენდის იმიჯის მოპოვებისა და ამაღლების თვალსაზრისით. ნაშრომში გაშუქებულია, ასევე „ვლოგინგის“ წარმოებისას წარმოშობილი პრობლემებათა სახესხვაობები და განხილულია მათი ოპტიმალური და ეფექტური გადაჭრის ალტერნატივები. ნაშრიმის კვლევითი ნაწილი, სამეცნიერო ლიტერატურიისა და საგანმანათლებლო სახელმძღვანელოების განხილვის პარალელურად, მოიცავს სტატისტიკური მასალის, წარმოებული გამოკითხვებისა და ინტერნეტ-რესურსებში მოძიებული მეორადი მონაცემების ანალიზსაც.ka
dc.language.isoka-
dc.language.isoen
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectვლოგური მარკეტინგიka
dc.subjectქართული მარკეტინგული სივრცეka
dc.subjectბიზნესიka
dc.titleვლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Samagistro Maruashvili.pdfვლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეში1.2 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

182
checked on May 18, 2024

გადმოწერა

426
checked on May 18, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.