გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2041
სათაური: ვლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეში
ავტორები: მარუაშვილი, ანნა 
ხელმძღვანელი: კობახიძე, დიმიტრი 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ვლოგური მარკეტინგი
ქართული მარკეტინგული სივრცე
ბიზნესი
გამოცემის თარიღი: 2020
გამომცემელი: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The master thesis “ Vlog Marketing niche in the Georgian marketing space” discusses the role, importance, goals and types of Vlog marketing, both in Georgia and internationally.
The paperanalyz what benefits the Vlog create in the marketing space and what benefits it brings to business development. What does Vlog mean for the brand image?
The paper also, discusses what problems can be solved during vlogging and discusses ways to solve this problem.
Poart from the revew of the specific scientific and educational litrerature, the research part of the study, includes contemplation based on gathered statistical data, eye to eye interviews and secondary research form internet resourses.

სამაგისტრო ნაშრომში „ვლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეში“ განხილულია ვლოგური მარკეტინგის როლი, მნიშვნელობა, მიზნები და სახეობები, როგორც საქართველოს, ასევე საერთაშორისო დონეზე. რა არის ვლოგინგი, ვინ უძღვება მათ და რატომაა ასეთი პოპულარული.
ნაშრომში გაანალიზებულია თუ რა ღირებულებას ქმნის ვლოგი, მარკეტინგულ სივრცეში, რა სარგებელი მოაქვს მას ბიზნესის განვითარებისთვის და რა მნიშვნელობა აქვს ბრენდის იმიჯის მოპოვებისა და ამაღლების თვალსაზრისით.
ნაშრომში გაშუქებულია, ასევე „ვლოგინგის“ წარმოებისას წარმოშობილი პრობლემებათა სახესხვაობები და განხილულია მათი ოპტიმალური და ეფექტური გადაჭრის ალტერნატივები.
ნაშრიმის კვლევითი ნაწილი, სამეცნიერო ლიტერატურიისა და საგანმანათლებლო სახელმძღვანელოების განხილვის პარალელურად, მოიცავს სტატისტიკური მასალის, წარმოებული გამოკითხვებისა და ინტერნეტ-რესურსებში მოძიებული მეორადი მონაცემების ანალიზსაც.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2041
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Samagistro Maruashvili.pdfვლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეში1.2 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

180
checked on May 4, 2024

გადმოწერა

426
checked on May 4, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.