გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/200
სათაური: პროცესების ავტომატიზაცია კლიენტებთან ურთიერთობის სფეროში
ავტორები: თათეიშვილი, ანი 
გუგუშვილი, ნანა 
ხელმძღვანელი: სიბაშვილი, გიორგი 
ხარისხის სახელი: MBA in Management
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი მენეჯმენტში
სასწავლო პროგრამის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირება და თანამედროვე ტექნოლოგიები
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Business and Technology University 
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business and Technologies 
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: Customer Service Relationship
სასტუმროების ინდუსტრია
სასტუმროების მენეჯმენტი
კლიენტებთან ურთიერთობა
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Business and Technology University 
ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
In Georgia as well as in the whole world, the hotels industry is expending day by day. Increasing competition, forced companies to reconsider existing, customer relationship practice and deal their competitors with updated approaches and strategies.
In our country, the hospitality industry is developing at a fast pace and hotels also have to be developed at the same pace. In the conditions of growing competition, it is more difficult to satisfy customer requirements. It is not enough for them just to get the desired product and service.
The goal of our research was to show the customer relationship management experience in the Georgian hotels industry. In the study, in order to collect the primary data, we developed a questionnaire. We sent questionnaires to the leading Georgian hotels industry companies. The main contributory factor for selection respondents was that, CRM tools are actively involved in their companies. Analysis of the received data was done with quantitative method.
The research has shown that the leading hotels management attaches great importance to customer relationships. The hotels have customer relations management departments, who dialy make CRM policy evaluation, software and database updates.
Based on the research, we can conclude that CRM has a significant impact on the market share of the company. Successful implementation of CRM is directly related to the company's sales and profit growth. Companies must share CRM as an integral part of their everyday activities and should provide it with required maturities and other resources. CRM will help the Companions be more competitive and be able to satisfy clients' constantly changing needs.

საქართველოში, ისევე, როგორც მთელს მსოფლიოში, სასტუმროების ინდუსტრია დღითი დღე ფართოვდება. მზარდმა კონკურენციამ, კომპანიები აიძულა გადაეხედათ, აქამდე არსებული კლიენტებთან ურთიერთობის პრაქტიკისთვის და განახლებული მიდგომებითა და სტრატეგიებით გამკლავებოდნენ კონკურენტებს.
ჩვენს ქვეყანაში, სტუმარ-მასპინძლობის ინდუსტრია სწრაფი ტემპით ვითარდება და ამ განვითარებას ფეხი უნდა აუწყონ სასტუმროებმაც. მზარდი კონკურენციის პირობებში, კლიენტების მოთხოვნილებები უფრო რთულად დასაკმაყოფილებელი ხდება. მათთვის აღარ არის საკმარისი მხოლოდ სასურველი პროდუქტისა და მომსახურების მიღება. კლიენტები მოითხოვენ ინდივიდუალურ მიდგომას და საუკეთესო, მათ საჭიროებებზე მორგებული შეთავაზებების გაკეთებას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/200
ჩანს კოლექციებში:დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Samagistro - Tateishvili, Gugushvili.pdfპროცესების ავტომატიზაცია კლიენტებთან ურთიერთობის სფეროში397.44 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

136
checked on May 5, 2024

გადმოწერა

940
checked on May 5, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.