გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1798
სათაური: Social marketing and its development in Georgia
სოციალური მარკეტინგი და მისი განვითარება საქართველოში
ავტორები: Melkadze, Ketevan 
მელქაძე, ქეთევან 
ხელმძღვანელი: ბერიკაშვილი, ლია 
ხარისხის სახელი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
ხარისხის გამცემი: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
დაწესებულება: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: სოციალური მარკეტინგი
საერთაშორისო ბაზარი
აივ. ინფექცია/შიდსი
მოსახლეობის ჭარბი წონა
თამბაქოს მოხმარება
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The main purpose of my Master’s thesis is to study the possibility of social marketing development in Georgia and the ability to use it in order to solve social problems of society.
For the purpose of conducting social marketing and social problems in the country and presenting social problems in the country, the master's work has analyzed the social problems faced by society.
In the introduction of the thesis is spoken about topics actuality, is given the condition of the problems in the country and are given the solutions.
In the first chapter of the work, is analyzed the essence and significance of social marketing the factors acting on forming a marketing environment.
The second chapter of the Master's Thesis discusses social marketing strategies on the international market and also focuses on societal marketing for societies such as: AIDS and the fight against it, the overweight population and the development and marketing of marketing strategies for its overcoming.
The third Chapter is entirely devoted to analyzing the results of the marketing research.
In conclusions are analyzed the results of the study survey and the practical recommendations which will benefit people who are workings on solutions of social marketing problems if they will be taken into consideration.

სამაგისტრო ნაშრომის მიზანია სოციალური მარკეტინგის განვითარების შესაძლებლობების შესწავლა საქართველოში და მის გამოყენების მდგომარეობის კვლევა საზოგადოების სოციალური პრობლემების გადაჭრის საქმეში.
ქვეყანაში სოციალური მარკეტინგის განვითარების და სოციალური პრობლემების ირგვლივ კომპანიების ჩატარებისა და სოციალური პრობლემების წარმოჩენის მიზნით სამაგისტრო ნაშრომში გაანალიზებული იქნა საზოგადოების წინაშე არსებული სოციალური პრობლემები.
სამაგისტრო ნაშრომის შესავალში წარმოდგენილია თემის აქტუალობა, მოცემულია საკვლევი პრობლემის მდგომარეობა ქვეყანაში და დახასიათებული მისი დაძლევის სოციალური მნიშვნელობა.
ნაშრომის პირველ თავში, გაანალიზებულია სოციალური მარკეტინგის არსი და მნიშვნელობა, მოცემულია მარკეტინგული გარემოს ფორმირებაზე მომქმედი ფაქტორები.
სამაგისტრო ნაშრომის მეორე თავში განხილულია საერთაშორისო ბაზარ-ზე სოციალური მარკეტინგის სტრატეგიები და ასევე ყურადღება ეთმობა სოცია-ლური მარკეტინგის ისეთ საზოგადოებისათვის უმნიშვნელოვნეს კომპანიებზე, როგორიცაა: შიდსი და მის წინააღმდეგ ბრძოლა, მოსახლების ჭარბი წონა და მისი დაძლევისათვის მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავებასა და გატარებაზე.
ნაშრომის მესმე თავი მთლიანად ეთმობა ჩატარებული მარკეტინგული კვლევის შედეგების ანალიზს.
დასკვნებში გაანალიზებულია საკითხის კვლევის შედეგები და მოცემუ-ლია პრაქტიკული რეკომენდაციები რომელთა გათვალისწინებაც დიდ სარგე-ბელს მოუტან სოციალური მარკეტინგის პრობლემებზე მომუშავე ფართო საზოგადოებას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1798
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Ketevan Melkadze Samagistro .pdfსოციალური მარკეტინგი და მისი განვითარება საქართველოში741.21 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

182
checked on May 16, 2024

გადმოწერა

692
checked on May 16, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.