Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1798
Title: Social marketing and its development in Georgia
სოციალური მარკეტინგი და მისი განვითარება საქართველოში
Authors: Melkadze, Ketevan 
მელქაძე, ქეთევან 
Advisor: ბერიკაშვილი, ლია 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო მარკეტინგში
Degree Discipline: საერთაშორისო მარკეტინგის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Degree Grantor: კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Institution: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Business 
ბიზნესის ფაკულტეტი 
Keywords: სოციალური მარკეტინგი
საერთაშორისო ბაზარი
აივ. ინფექცია/შიდსი
მოსახლეობის ჭარბი წონა
თამბაქოს მოხმარება
Issue Date: 2019
Publisher: Caucasus International University 
კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
The main purpose of my Master’s thesis is to study the possibility of social marketing development in Georgia and the ability to use it in order to solve social problems of society.
For the purpose of conducting social marketing and social problems in the country and presenting social problems in the country, the master's work has analyzed the social problems faced by society.
In the introduction of the thesis is spoken about topics actuality, is given the condition of the problems in the country and are given the solutions.
In the first chapter of the work, is analyzed the essence and significance of social marketing the factors acting on forming a marketing environment.
The second chapter of the Master's Thesis discusses social marketing strategies on the international market and also focuses on societal marketing for societies such as: AIDS and the fight against it, the overweight population and the development and marketing of marketing strategies for its overcoming.
The third Chapter is entirely devoted to analyzing the results of the marketing research.
In conclusions are analyzed the results of the study survey and the practical recommendations which will benefit people who are workings on solutions of social marketing problems if they will be taken into consideration.

სამაგისტრო ნაშრომის მიზანია სოციალური მარკეტინგის განვითარების შესაძლებლობების შესწავლა საქართველოში და მის გამოყენების მდგომარეობის კვლევა საზოგადოების სოციალური პრობლემების გადაჭრის საქმეში.
ქვეყანაში სოციალური მარკეტინგის განვითარების და სოციალური პრობლემების ირგვლივ კომპანიების ჩატარებისა და სოციალური პრობლემების წარმოჩენის მიზნით სამაგისტრო ნაშრომში გაანალიზებული იქნა საზოგადოების წინაშე არსებული სოციალური პრობლემები.
სამაგისტრო ნაშრომის შესავალში წარმოდგენილია თემის აქტუალობა, მოცემულია საკვლევი პრობლემის მდგომარეობა ქვეყანაში და დახასიათებული მისი დაძლევის სოციალური მნიშვნელობა.
ნაშრომის პირველ თავში, გაანალიზებულია სოციალური მარკეტინგის არსი და მნიშვნელობა, მოცემულია მარკეტინგული გარემოს ფორმირებაზე მომქმედი ფაქტორები.
სამაგისტრო ნაშრომის მეორე თავში განხილულია საერთაშორისო ბაზარ-ზე სოციალური მარკეტინგის სტრატეგიები და ასევე ყურადღება ეთმობა სოცია-ლური მარკეტინგის ისეთ საზოგადოებისათვის უმნიშვნელოვნეს კომპანიებზე, როგორიცაა: შიდსი და მის წინააღმდეგ ბრძოლა, მოსახლების ჭარბი წონა და მისი დაძლევისათვის მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავებასა და გატარებაზე.
ნაშრომის მესმე თავი მთლიანად ეთმობა ჩატარებული მარკეტინგული კვლევის შედეგების ანალიზს.
დასკვნებში გაანალიზებულია საკითხის კვლევის შედეგები და მოცემუ-ლია პრაქტიკული რეკომენდაციები რომელთა გათვალისწინებაც დიდ სარგე-ბელს მოუტან სოციალური მარკეტინგის პრობლემებზე მომუშავე ფართო საზოგადოებას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1798
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ketevan Melkadze Samagistro .pdfსოციალური მარკეტინგი და მისი განვითარება საქართველოში741.21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

182
checked on Apr 30, 2024

Download(s)

691
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.