Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/1707
Title: ინტერნეტ მარკეტინგის როლი ბიზნესში და მისი განვითარების პერსპექტივა საქართველოში
Authors: მამუკაშვილი, თენგიზ 
Advisor: სოსანიძე, მაკა 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრის აკადემიური ხარისხი
Degree Discipline: ბიზნესის ორგანიზაცია და მართვის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამა
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: Gori State Teaching University 
გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: Faculty of Social Sciences, Business and Law 
სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი 
Keywords: მარკეტინგი
ინტერნეტ მარკეტინგი
რეკლამა
Issue Date: 2019
Publisher: Gori State Teaching University 
გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი 
Abstract: 
Relevance of the topic. The invention of the Internet is considered one of the greatest achievements of mankind. With its invention in the world were developed Internet marketing and various related fields.
The Master's thesis refers to Internet marketing, how it is developed in Georgia and in the world and what is happening in this regard on the market.
Internet marketing is currently at the highest level of development. It is the most relevant topic of the 21st century. In some universities, Internet marketing has been added as a separate subject and profession, because his deep knowledge requires a lot of work and experience.
Unfortunately Internet marketing in Georgia is not very developed as in different countries of the world, but the prospect, that in the near future from the point of view of Internet marketing we get very close to the countries, that are at the highest level of development, is very high, what is confirmed by research in the master's thesis.
Goals and objectives of the topic. The goal of the topic is a comparison of the modern world and Georgia in Internet marketing, its advantages and limitations. Also the role of websites in Internet marketing and digital marketing. Consideration of social media as an integral part of Internet marketing and now of business. Georgians activity and determination of the level of internetization.
Subject and object of study. Internet marketing and related problems in modern Georgia, what is the situation on the Georgian market, the effectiveness of Internet marketing and the assessment of current trends, as well as the consideration and presentation of web pages as the most important component in Internet marketing.

თემის აქტუალობა. ინტერნეტის გამოგონება კაცობრიობის ერთ-ერთ უდიდეს მიღწევად ითვლება. მის გამოგონებასთან ერთად მსოფლიოში განვითარდა ინტერნეტ მარკეტინგი და მასთან დაკავშირებული სხვადასხვა სფეროები.
სამაგისტრო ნაშრომი ეხება ინტერნეტ მარკეტინგს, თუ როგორ არის ის საქართველოდა და მსოფლიოში განვითარებული და რა ხდება ამ მხრივ ბაზარზე.
დღეისათვის მსოფლიოში ინტერნეტ მარკეტინგი განვითარების უმაღლეს დონეზეა აყვანილი. ის ყველაზე აქტუალური თემაა 21-ე საუკუნეში. ზოგიერთ უნივერსიტეტში ინტერნეტ მარკეტინგი დამატებულია, როგორც ცალკე საგანი და პროფესია, რადგან მისი სიღრმისეული ცოდნა დიდ შრომასა და გამოცდილებას მოითხოვს.
სამწუხაროდ საქართველოში ინტერნეტ მარკეტინგი იმდენად კარგად არ არის განვითარებული როგორც მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნებში, მაგრამ პერსპექტივა იმისა, რომ უახლოეს მომავალში ინტერნეტ მარკეტინგის თვალსაზრისით, განვითარების უმაღლეს დონეზე მყოფ ქვეყნებს მივუახლოვდებით ძალიან დიდია, რასაც ნაშრომში მოყვანილი კვლევებიც ადასტურებს.
თემის მიზანზნები და ამოცანები. თემის მიზანი გახლდათ დღევანდელი მსოფლიოსა და საქართველოს შედარება ინტერნეტ მარკეტინგში, მისი უპირატესობები და ნაკლოვანებები. ასევე ვებ-საიტების როლი ინტერნეტ მარკეტინგსა და ციფრულ მარკეტინგში. სოციალური მედიის, როგორც ინტერნეტ მარკეტინგისა და აწ უკვე ბიზნესის განუყოფელ ნაწილად განხილვა. ქართველების აქტიურობა და ინტერნეტიზაციის დონის განსაზღვრა.
კვლევის საგანი და ობიექტი. ინტერნეტ მარკეტინგი და მასთან დაკავშირებული პრობლემები დღევანდელ საქართველოში, რა სიტუაციაა ამ კუთხით ქართულ ბაზარზე, ინტერნეტ მარკეტინგის ეფექტიანობისა და თანამედროვე ტენდენციების შეფასება, ასევე ვებ გვერდების, როგორც ინტერნეტ მარკეტინგში უმნიშვნელოვანესი კომპონენტის განხილვა და წარმოჩენა. კვლევის ობიექტი კი გახლდათ შპს „დაინტერესდით.გე“, რომელთან დაკავშირებით კვლევას ნაშრომში შემოგთავაზებთ.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1707
Appears in Collections:სოციალურ მეცნიერებათა, ბიზნესისა და სამართალმცოდნეობის ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro Mamukashvili.pdfინტერნეტ მარკეტინგის როლი ბიზნესში და მისი განვითარების პერსპექტივა საქართველოში1.15 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

233
checked on Jun 6, 2024

Download(s)

922
checked on Jun 6, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.