გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/1592
სათაური: პროცედურულად გენერირებადი სამყარო
ავტორები: გორგოძე, გოგა 
ხელმძღვანელი: ხაჩიძე, მანანა 
ოდიშელიძე, ნანა 
ხარისხის სახელი: Master of Information Technology
მაგისტრი ინფორმაციულ ტექნოლოგიებში
სასწავლო პროგრამის სახელი: ინფორმაციული ტექნოლოგიები. Information Technology
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Exact and Natural Sciences 
ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: პროცეურულად გენერირების ძირითადი ალგორითმები
თამაში როგორც პროგრამული უზრუნველყოფა
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Ivane Javakhishvili Tbilisi State University 
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
Procedural content generation (PCG) is one of the most advance and useful tool in modern gaming development, which helps game developer to create the elements of gaming world environment.
Last researches shows the advantages of PCG algorithms in fields like machine learning , texture generation, genetic algorithm implementation etc… According to the 2D/3D games, specifications and nowadays technologies there are still many open problems waited their solutions. The aim of this thesis is to show the advantages of PCG using example of creating Procedural generation galaxy using unity engine as framework. Each time the galaxy has unique stars, and each of the star have their own unique star system full of planet. Also there would be shown some successful texture generation algorithm examples of already working Procedural generation games like No Man Sky MMO- Open world – RPG genre.

პროგრამული კონტენტის პროცედურულად გენერირება წარმოადგენს ერთ-ერთ ყველაზე მძლავრ მეთოდს თანამედროვე თამაშების შექმნისას, რომელიც ეხმარება თამაში დეველოპერს თამაშის სამყაროს სხვადა სხვა ელემენტების მოდელირებაში. ბოლო კვლევებმა აჩვენა პროცედურულად გენერირების ალგორითმების მოქნილობა ისეთი მიმართულებით როგორებიცაა, მანქანური სწავლება, მოდელების ტექსტურირება, გენეტიკური ალგორითმების იმპლემენტაცია და გამოყენება. 2D/3D განზომილებიანი თამაშების სპეციფიკიდან და დღევანდელი ტექნოლოგიების შეზღუდვებიდან გამომდინარე არსებობს უამრავი ღია პრობლემა. ამ ნაშრომის მიზანია აჩვენოს რამდენიმე მიდგომა, თუ როგორ შეიძლება შეიქმნას პროცედურულად გენერირებული სამყარო და შემდგომ მოხდეს მისი ელემენტების მომდევნო გამოყენება/მოდიფიცერება.
პროცედურულად გენერირება მოხდება ერთ-ერთი თამაშის ძრავის Unity Engine გამოყენების მაგალითზე. შესაქმნელი სამყარო გალაქტიკა, რომელსაც აქვს უნიკალური ვარკსვლავური სისტემები, უნიკალური პლანეტებით. ასევე განხილული იქნება უკვე არსებული თამაშების პროცედურულად გენერირების მეთოდები, როგორებიცაა ორ განზომილებიანი პლატფორმერის ლეველის გენერაცია გენეტიკური ალგორითმის გამოყენებით, და No Man Sky MMO-OpenWorld-RPG ჟანრის წარმომადგენლის პლანეტების ტექსტურების გენერირების ალგორითმი. ნაშრომის მიზანია ასევე აჩვენოს პროცედურულად გენერირების ეფექტურობა სისწრაფის კუთხით სამყაროს სიმულაციისას, რადგანაც სამყაროს ყოველი ელემენტის შექმნა მიმდინარეობს თამაშის დაწყებისთანავე პროცესორის მიერ, და ის არ საჭიროებს კომპიუტერის სხვა შედარებით ნელი რესურსების (მყარი მეხსიერება,ოპერატიული მეხსიერება...) გამოყენებას.
URI: https://openscience.ge/handle/1/1592
ჩანს კოლექციებში:ზუსტ და საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA Thesis Gorgodze Goga.pdfპროცედურულად გენერირებადი სამყარო755.13 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

120
checked on May 2, 2024

გადმოწერა

86
checked on May 2, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.