დათვალიერება შემდეგის მიხედვით: ავტორი


ან ასო ქვემოთ აირჩიეთ გვარის მიხედვით დათვალიერებისთვის
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ნაჩვენებია შედეგი 2-დან 8-ის ჩათვლით 8-დან < წინა 
გამოცემის თარიღისათაურიავტორ(ებ)ი
2020გუერილა მარკეტინგი საქართველოშილეაჟავა, ლაშა 
2020ვლოგური მარკეტინგის ნიშა ქართულ მარკეტინგულ სივრცეშიმარუაშვილი, ანნა 
2019თბილისის საბრენდო სახის პოპულარიზაცია საერთაშორისო ტურიზმის მოსაზიდადიობაშვილი, დავით 
2021მცირე და საშუალო საწარმოების საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის მარკეტინგული სტრატეგიებიშათირიშვილი, ბარბარე 
2020ქართული კომპანიების ბრენდირება და საერთაშორისო ბაზარზე წინწაწევის პერსპექტივებიხვედელიძე, დავით 
2021ქართული უმაღლესი საგანმანათლებო დაწესებულების პრომოცია საერთაშორისო აბიტურიენტთა მოთხოვნის მოსაზიდადგუჯაბიძე, სალომე 
2019ციფრული მარკეტინგის გავლენა ქართულ მედიაზეცირეკიძე, თამთა