დათვალიერება შემდეგის მიხედვით: ავტორი

ნაჩვენებია შედეგი 1-დან 5-ის ჩათვლით 5-დან
გამოცემის თარიღისათაურიავტორ(ებ)ი
2020გასართობი ცენტრების მარკეტინგული სტრატეგიები საქართველოშიTurenko, Tsitsi ; ტურენკო, ციცი 
2020ელექტრონული კომერციის განვითარების ტენდენციები და პერსპექტივები საქართველოშიბრეგაძე, ლიანა 
2021სადისტრიბუციო პროცესის დაგეგმვა და სრულყოფა ქართული ფირმების მაგალითზეწიკლაური, გიგა 
2020საერთაშორისო მარკეტინგული გარემო და ქართული ღვინის ადგილი საერთაშორისო ბაზარზეცერცვაძე, გიორგი 
2020ციფრული მარკეტინგის თავისებურებები ქართულ ტურისტულ ბიზნესშიგიგაური, მარიამ