Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/88
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorდალაქიშვილი, რუსუდანka
dc.contributor.authorZakashvili, Iraklien
dc.contributor.authorზაქაშვილი, ირაკლიka
dc.date.accessioned2018-07-12T10:28:02Z-
dc.date.available2018-07-12T10:28:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/88-
dc.description.abstractGeorgian winemaking history counts centuries, that’s why modern world recognize our country as “The homeland of wine”. Nowadays wine is produced by many countries, and Georgian wine may be lag behind in terms of high-tech production or quality, but Georgia has its own unique product, The qvevri wine, which has no analogues in the world. That is the product that can take on itself global chalange of wine industry. Georgia has offered a unique product to the world's monotonious wine market and thus once again confirmed that the honorary title is not just empty words. Wine export is very important in the Georgian economy, according to the small number of products, which is exporting the country, wine in the top ten (5% in whole quantity). That's why a number of works are being conducted in terms of studying wine export potential and identification of its prospects. The following theme consists of four chapters, the first part considers the trade balance of Georgia and its quantitative indicators, main products and wine export dynamics. The second chapter is dedicated to the deep and comprehensive free trade agreement with the European Union and its results in discussing the export of Georgian wine. The third chapter presents the factors contributing to the wine export by the state and private sector projects separately. In the fourth chapter, we had researched wine companies that are selling their product in international market and as a result of logical discussions we present you very interesting conclusions.en
dc.description.abstractმეღვინეობის ისტორია საქართველოსათვის საუკუნეებს მოითვლის, სწორედ ამიტომ იწოდება ჩვენი ქვეყანა „ღვინის სამშობლოდ“. დღესდღეისობით მსოფლიოს მრავალ ქვეყანაში იწარმოება ღვინო და მათთან შედარებით ქართული ღვინო შესაძლოა ჩამორჩენილი იყოს მაღალტექნოლოგიური წარმოებისა თუ ხარისხის თვალსაზრისით, თუმცა საქართველოს გააჩნია თავისი ნიშპროდუქტი, ქვევრის ღვინო, რომელსაც მსოფლიოში ანალოგი არ გააჩნია. სწორედ ამიტომ ღვინის სექტორი გლობალურ გამოწვევას ქვევრის ღვინის წარმოეიბთ პასუხობს. საქართველომ მსოფლიოს ერთფეროვან ღვინის ბაზარს უნიკალური პროდუქტი შესთავაზა და ამით კიდევე ერთხელ დაადასტურა, რომ საპატიო ტიტული მხოლოდ ცარიელი სიტყვები არაა. ღვინის ექსპორტი საქართველოს ეკონომიკაში ძალზედ მნიშვნელოვანია, იმ მცირე რაოდენობის პროდუქტთაგან, რის ექსპორტსაც საქართველო ახდენს, ღვინო ათეულშია შესული და ბოლო წლის მონაცემით დაახლოებით მთლიანი ექსპორტის 5%-ს შეადგენს. სწორედ ამიტომ დღესდრეისობით მიმდინარეობს რიგი სამუშაოები ღვინის საექსპორტო პოტენციალის შესწავლისა და მისი პერსპექტივების გამოვლენის კუთხით. ქვემოთ მოცემული თემა შედგება ოთხი თავისაგან, პირველ ნაწილში განხილულია საქართველოს სავაჭრო ბალანსი და მისი რაოდენობრივი მაჩვენებლები ასევე მოცემულია ძირითადი პროდუქტებისდა და ღვინის ექსპორტის დინამიკა. მეორე თავი დათმობილია უმნიშვნელოვანეს მოვლენას ევროკავშირთან ღრმა და ყოვლისმომცველ თავისუფალ სავაჭრო შეთანხმებასა და მისი შედეგების განხილვას ქართული ღვნის ექსპორტთან ჭრილში, მესამე თავში წარმოდგენილია ღვინის ექსპორტის ხელისშემწყობი ფაქტორები სახელმწიფო და კერძო სექრტორის მიერ განხორციელებული პროექტები ცალკ-ცალკე, ხოლო მეოთხე თავში წარმოგიდნენთ კვლევას ღვინის კომპანიებისა, რომლებიც პოზიციონირებენ საერთაშორისო ბაზრებზე და ლოგიკური მსჯელობების შედეგად გაგაცნობთ საინტერესო დასკვნებსა და წინადადებებს.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectბიზნესის მენეჯმენტიka
dc.subjectქართული ღვინოka
dc.subjectღვინის ექსპორტიka
dc.subjectსაქართველოს ეკონომიკაka
dc.titleWine export potential and its growth prospecten
dc.titleქართული ღვინის საექსპორტო პოტენციალი და მისი ზრდის პერსპექტივებიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Irakli Zakashvili.pdfქართული ღვინის საექსპორტო პოტენციალი და მისი ზრდის პერსპექტივები1.14 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

322
checked on Apr 26, 2024

Download(s) 50

1,373
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.