გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის:
https://openscience.ge/handle/1/863
DC ველი | მნიშვნელობა | ენა |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ქიტიაშვილი, ზაქარია | ka |
dc.contributor.author | რამაზაშვილი, მარიამი | ka |
dc.date.accessioned | 2019-12-03T06:53:28Z | - |
dc.date.available | 2019-12-03T06:53:28Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | https://openscience.ge/handle/1/863 | - |
dc.description.abstract | Teacher profession is one of the most important in the world, it is nesessary to have great attention from the state, discussions about teacher prepearing have a long history, Today , the issue of teacher preparedness is the level of legislation, which emphasises its importance and prioritization. The newsworthy of thethis is that, the master program ‘’teacher education ‘’of Ivane Javakhishvili Tbilisi State University is so valuable and demanding in the sphere of preparing teachers, that’s why it is important to evaluate its effectivness from the point of view of skateholdres respectively. The main purpose of the presented paper is to study some difficulties which occuried during the practical realization of this program, challenges and expectations,to formulate reccomendations according to analysing of main literature and proper documentation. There is not scientific research about ths topic, so, this research results is the innovation itself . The research subject is master program ‘’ teacher education’’ and the research object is the practical realization of the mentioned program . The tasks of the research are: study of secondary information; define the issue; elaborate methodology; empirical research and analysis the results of the research; Give the recommendations. In this paper, we used the qualitative and qualitative research. In the qualitative reseach we mean deep interview. | en |
dc.description.abstract | წინამდებარე ნაშრომის აქტუალობა მდგომარეობს იმაში, რომ თსუ-ის სამაგისტრო პროგრამა „მასწავლებელი“ მასწავლებელთა მომზადების თვალსაზრისით ერთ-ერთ რელევანტურ კურსად ითვლება და მნიშვნელოვანია შეფასდეს მისი ეფექტიანობა შესაბამისად ამ პროგრამით დაინტერსებული მხარეების მიერ. პროგრამის მიზანს წარმოადგენს ,,მასწავლებელთა განათლების“ სამაგისტრო პროგრამის პრაქტიკული რეალიზაციის პროცესში გამოვლენილი სირთულეების შესწავლა და პროგრამის განვითარებისთვის რეკომენდაციების შემუშავება ლიტერატურის/ დოკუმენტაციის ანალიზი. რაც შეეხება ამოცანებს, მათ შემდეგნაირად განვსაზღვრავთ: მეორეული ინფორმაციის დამუშავება კვლევის მეთოდოლოგიის განსაზღვრა კვლევის ინსტრუმენტის შემუშავება ემპირიული კვლევის ჩატარება დასკვნებისა და რეკომენდაციების შემუშავება კვლევის საგანს წარმოადგენს თსუ-ის „მასწავლებელთა განათლების“ სამაგისტრო პროგრამა, კვლევის ობიექტი გახლავთ თსუ-ის „მასწავლებელთა განათლების“ სამაგისტრო პროგრამის პრაქტიკა-განხორციელების პროცესი. კვლევის სიახლე მდგომარეობს იმაში, რომ მანამადე არ ჩატარებულა მსგავსი სახის კვლევა არ ავლენს იგივეობას და არ იმეორებს სხვა კვლევის შედეგებს. | ka |
dc.language.iso | ka | en |
dc.publisher | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University | en |
dc.publisher | ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი | ka |
dc.subject | მასწავლებელთა განათლება | ka |
dc.subject | სამაგისტრო პროგრამა | ka |
dc.subject | ბოლონიის პროცესი | ka |
dc.title | „მასწავლებელთა განათლების“ სამაგისტრო პროგრამა - გამოწვევები და პერსპექტივები | ka |
dc.title.alternative | თსუ-ის „მასწავლებელთა განათლების“ სამაგისტრო პროგრამის მაგალითზე | ka |
dc.type | master thesis | en |
dc.type | სამაგისტრო ნაშრომი | ka |
thesis.degree.name | Master of Education | en |
thesis.degree.name | განათლების მეცნიერებების მაგისტრი | ka |
thesis.degree.level | 1 | - |
thesis.degree.discipline | განათლების მეცნიერებები / Education Sciences | ka |
dc.contributor.institution | Ivane Javakhishvili Tbilisi State University | en |
dc.contributor.institution | ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი | ka |
dc.contributor.faculty | Faculty of Social and Political Sciences | en |
dc.contributor.faculty | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი | ka |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairetype | master thesis | - |
item.openairetype | სამაგისტრო ნაშრომი | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | ka | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
ჩანს კოლექციებში: | ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები) |
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი | აღწერა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
samagistro ramazashvili.pdf | „მასწავლებელთა განათლების“ სამაგისტრო პროგრამა - გამოწვევები და პერსპექტივები | 1.36 MB | Adobe PDF | დათვალიერება-გახსნა |
CORE Recommender
გვერდის დათვალიერება
285
checked on Jul 16, 2024
გადმოწერა
2,066
checked on Jul 16, 2024
Google ScholarTM
გადამოწმება
ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.