Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/858
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorკვერენჩხილაძე, ლიაka
dc.contributor.authorკვერნაძე, ანიka
dc.date.accessioned2019-12-03T06:35:46Z-
dc.date.available2019-12-03T06:35:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/858-
dc.description.abstractScientific technical progress has changed the modern labor market and has therefore changed the requirements for the education system. Today, the use of informationcommunication technologies has penetrated into all spheres of activity and has become an integral part of our everyday life. Many countries, including Georgia, are actively involved in integrating it into the educational system. Topicality of the research - In the XXI century without any information-communication technologies it is impossible to move forward in any field. Information-communication technologies involves electronic tools, which are used to develop XXI century skills during the learning process, such is creativity, critical thinking, problem solving and etc. The novelty of the thesis is that educational electronic resources were created for both teachers and students. The resource includes 40 geographical games for 7th, 8th and 9th grades. In addition, the Internet Resource Guide has been created, provided with instruction of using some electronic resources. The subject of the research is using digital educational resources within the process of teaching Geography in secondary school. As for the research object, it is the process of teaching Geography in secondary school, using electronic instruments.en
dc.description.abstractსამეცნიერო ტექნიკურმა პროგრესმა თანამედროვე შრომის ბაზარი შეცვალა და შესაბამისად შეცვალა მოთხოვნები განათლების სისტემის მიმართ. დღეს, ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებამ შეაღწია საქმიანობის ყველა სფეროში და ჩვენი ყოველდღიური ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი გახდა. ამიტომ, ბუნებრივია, რომ უამრავი ქვეყანა, მათ შორის საქართველოც, აქტიურად ახორციელებს ისტ-ის ინტეგრირებას საგანმანათლებლო სისტემაში. კვლევის აქტუალობა - XXI საუკუნეში ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გარეშე წარმოუდგენელია წინსვლა ადამიანის საქმიანობის ნებისმიერ სფეროში . ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები, თავის მხრივ, გულისხმობს ელექტრონულ ინსტრუმენტებს, რომელთა გამოყენება სასწავლო პროცესში მოსწავლეს გამოუმუშავებს XXI საუკუნის უნარ-ჩვევებს, როგორებიცაა საინფორმაციო, მედია და ტექნოლოგიური უნარ-ჩვევები, ინფორმაციის მოპოვება და ანალიზი, შემოქმედობითობა და კრეატიულობა, კრიტიკული აზროვნება და პრობლემის გადაჭრა, კომუნიკაციური უნარ-ჩვევები და ა.შ. საკვლევი თემის სიახლეს წარმოადგენს ის, რომ საჭიროების გამოსავლენი კვლევის შემდეგ, შეიქმნა საგანმანათლებლო ელექტრონული რესურსი როგორც მასწავლებლებისთვის, ისე მოსწავლეებისთვის. რესურსი მოიცავს 40-მდე გეოგრაფიულ თამაშს მე-7, მე-8 და მე-9 კლასებისთვის. ამასთან, შეიქმნა ინტერნეტ რესურსების გზამკვლევი, სადაც თავმოყრილია ოთხი ელექტრონული სასწავლო რესურსის გამოყენების ინსტრუქცია. კვლევის საგანს წარმოადგენს საშუალო განათლების საბაზო საფეხურზე, გეოგრაფიის სწავლა-სწავლებისას ისტ-ის გამოყენების პრაქტიკა, ხოლო კვლევის ობიექტია საშუალო განათლების საბაზო საფეხურზე, გეოგრაფიის სწავლა-სწავლებისას ელექტრონული ინსტრუმენტების გამოყენების პროცესი, მოსწავლეებსა და მასწავლებლებში.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectციფრული საგანმანათლებლო რესურსებიka
dc.subjectგეოგრაფიის სწავლებაka
dc.subjectსაბაზო საფეხურიka
dc.titleციფრული საგანმანათლებლო რესურსების გამოყენება გეოგრაფიის სწავლებისასka
dc.title.alternativeსაბაზო საფეხურზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Education in Teacher Educationen
thesis.degree.nameმასწავლებლის განათლების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineმასწავლებელთა განათლება / Taecher Educationka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro kvernadze.pdfციფრული საგანმანათლებლო რესურსების გამოყენება გეოგრაფიის სწავლებისას1.23 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

248
checked on May 4, 2024

Download(s)

1,125
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.