გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/855
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorჭკუასელი, ქეთევანka
dc.contributor.authorცინცაძე, მარიამka
dc.date.accessioned2019-12-02T13:17:32Z-
dc.date.available2019-12-02T13:17:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/855-
dc.description.abstractMaster's thesis concerns students' satisfaction with the study of teaching methods and teaching methods used in TSU. Teaching methods are one of the key components of the learning process. In fact, the purpose and outcome of the study depends on teaching methods. Learning outcomes, by its essence, are proof of qualification skills, Which isare composed of three components in the modern educational space - Knowledge and understanding, skills, responsibility and autonomy. The correct selection of teaching methods determines the ability to achieve these skills, which are very important for a particular field and for a modern person, In general. Because of this, we consider that our study topic - Student Satisfaction Study with teaching methods / TSU example / - is one of the aspects of studying the issue, in terms of student satisfaction, is very important and relevant. In this regard, the issue has not been studied in Georgia and in this respect our topic is novelty. Hypothesis:  TSU students do not have a sharp expression of satisfaction with teaching methods.  It is also expected that the faculties of legal, humanitarian, social and political and business and economics have a statistically significant difference in teaching methods satisfaction. Purpose of the theme: TSU Student Satisfaction Survey with Teaching Methods.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომი ეხება თსუ-ში გამოყენებული სწავების მეთოდების შესწავლასა და სწავლების მეთოდებით ამავე უნივერსიტეტის სტუდენტთა კმაყოფილებას. სწავლების მეთოდები სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტია. ფაქტობრივად, სწავლების მეთოდების რაგვარობაზეა დამოკიდებული სწავლების მიზანისა და შედეგის მიიღწევა. სწავლის შედეგი, თავისი არსით, საკვალიფიკაციო უნარების დადასტურებაა, რომელიც თანამედროვე საგანმანათლებლო სივრცეში სამი კომპონენტითაა გაწერილი - ცოდნა და გაცნობიერება, უნარები, პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა. სწორედ სწავლების მეთოდების სწორად შერჩევა განსაზღვრავს ამ უნარების მიღწევას, რაც აგრერიგად მნიშვნელოვანია ამა თუ იმ დარგისათვის და , ზოგადად, თანამედროვე ადამიანისათვის. სწორედ ამის გამო, მიგვაჩნია, რომ ჩვენი საკვლევი თემა - სწავლების მეთოდებით სტუდენტთა კმაყოფილების კვლევა /თსუ-ს მაგალითზე/- საკითხის შესწავლის ერთ-ერთი ასპექტის, სტუდენტთა კმაყოფილების თვალსაზრისით, ძალზე მნიშვნელოვანი და აქტუალურია. ამ კუთხით, საკითხი საქართველოში ნაკვლევი არ არის და ამ თვალსაზრისით ჩვენი თემა სიახლეს წარმოადგენს. ჰიპოთეზა:  თსუ-ს სტუდენტებს არ აქვთ მკვეთრად გამოხატული პოზიცია სწავლების მეთოდებით კმაყოფილების შესახებ.  ამასთან მოსალოდნელია, რომ იურიდიულ, ჰუმანიტარულ, სოციალურ და პოლიტიკურ და ბიზნესისა და ეკონომიკის ფაკულტეტებს სტუდენტებს შორის არსებობს სტატისტიკურად მნიშვნელოვანი განსხვავება სწავლების მეთოდებით კმაყოფილების მხრივ. საკვლევი თემის მიზანი: სწავლების მეთოდებით თსუ-ს სტუდენტთა კმაყოფილების კვლევა.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსწავლების მეთოდებიka
dc.subjectსტუდენტთა კმაყოფილებაka
dc.titleსწავლების მეთოდებით სტუდენტთა კმაყოფილების კვლევაka
dc.title.alternativeთსუ-ს მაგალითზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Educationen
thesis.degree.nameგანათლების მეცნიერებების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლების მეცნიერებები / Education Scienceska
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
ჩანს კოლექციებში:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
MA Mariam Tsintsadze.pdfსწავლების მეთოდებით სტუდენტთა კმაყოფილების კვლევა1.14 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

416
checked on Jul 16, 2024

გადმოწერა

4,039
checked on Jul 16, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.