Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/840
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorსანაძე, რუსუდანka
dc.contributor.authorკიკნაძე, ლელაka
dc.date.accessioned2019-12-02T11:37:37Z-
dc.date.available2019-12-02T11:37:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/840-
dc.description.abstractMaster's thesis concerns the authorization standards and procedures of higher education institutions, it examines the study of higher education institutions' attitudes towards the standards of authorization procedures. In general speaking, authorization process is crucial for the functioning of higher education institutions. Authorization is an external mechanism for promoting educational quality development and the goal of the HEI is to satisfy the authentication standards. The authorization standards and procedures of higher education institutions have been changed according to the reforms implemented in 2017 year. HEIs now are rated according to the 7 standards instead of 3. The new standards are relevant to the requirements of the European Education Area, which are essential to be satisfied by the higher educational institutions. The difficulties caused by changes in the abovementioned standards have raised and stated numerous challenges for higher education institutions. The new standards have more depth, are much more perfected and complexed, than the old ones. Accordingly, the condition of issue's actuality is demanded from changing the authorization standards for higher education institution. In this regard, we discussed the legislative regulations regarding authorization procedures, we searched for surveys and found out that no one had ever made that kind of research. Moreover, research on the analysis of the old and new standards of authorization of the higher education institutions has not been conducted. As a result, this research is original and is pure novelty.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომი ეხება უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების ავტორიზაციის სტანდარტებს და პროცედურებს, იკვლევს უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების ხარისხის სამსახურების დამოკიდებულებას ავტორიზაციის სტანდარტებთან. საზოგადოდ უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების ფუნქციონირებისათვის გადამწყვეტი მნიშვნელობა ენიჭება ავტორიზაციის პროცესს. ავტორიზაცია განათლების ხარისხის განვითარების ხელშეწყობის გარე მექანიზმია და ავტორიზაციის სტანდარტების სრულყოფილად დაკმაყოფილება უსდ-ის მიზანია. 2017 წელს განხორციელებული რეფორმის ფარგლებში შეიცვალა უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების ავტორიზაციის სტანდარტები და პროცედურები. უსდ-ები 3-ის ნაცვლად ფასდებიან 7 სტანდარტის მიხედვით. ახალი სტანდარტები არის ევროპის განათლების სივრცის მოთხოვნის შესაბამისი, რომელთა დაკმაყოფილებაც აუცილებლად უწევთ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებს. სტანდარტების ცვლილების შედეგად გამოწვეულმა სირთულეებმა გამოწვევების წინაშე დააყენა უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებები. ახალი სტანდარტები ძველისგან განსხვავებით უფრო სიღრმისეულად, სრულყოფილად და კომპლექსურად აფასებენ დაწესებულებას. ამრიგად საკითხის აქტუალობას განაპირობებს უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების ავტორიზაციის სტანდარტების ცვლილება. აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით განვიხილეთ ავტორიზაციის პროცედურებთან დაკავშირებული საკანონმდებლო რეგულაციები, მოვიძიეთ კვლევები და გავარკვიეთ, რომ აღნიშნული საკითხი არავის უკვლევია. აქედან გამომდინარე, უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების ავტორიზაციის ძველი და ახალი სტანდარტების შეპირისპირებით ანალიზთან დაკავშირებით კვლევა არ ჩატარებულა, ამიტომ წინამდებარე კვლევა ორიგინალურია და სიახლეს წარმოადგენს.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებაka
dc.subjectავტორიზაციის ძველი და ახალი სტანდარტებიka
dc.subjectშეპირისპირებითი ანალიზიka
dc.titleუმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების ავტორიზაციის ძველი და ახალი სტანდარტების შეპირისპირებითი ანალიზიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Educationen
thesis.degree.nameგანათლების მეცნიერებების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლების მეცნიერებები / Education Scienceska
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro kiknadze.pdfუმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების ავტორიზაციის ძველი და ახალი სტანდარტების შეპირისპირებითი ანალიზი590.72 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

179
checked on May 3, 2024

Download(s)

1,309
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.