Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/817
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorქიტიაშვილი, ზაქარიაka
dc.contributor.advisorფურცელაძე, ნათიაka
dc.contributor.authorდოჭვირი, იაka
dc.date.accessioned2019-11-29T13:02:37Z-
dc.date.available2019-11-29T13:02:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/817-
dc.description.abstractMaster’s work is about practical research of integrated lessons at lower secondary school (based on Georgian language and literature). In everyday variable life, it’s important to examine this subject very many-sided, knowledge synthesized beyond discipline, critical, creative, development cooperative skills and finding ways to solve the problem with these opportunities. Accordingly, it’s actualite to research the ways of developing these skills and all the issues to implement these opportunities in practice. Based on the topics of interest of these themes and preliminary research we worked out the hypothesis: study disciplines are only orientated on intersectional teaching and general educational institutions don’t conduct special quantity and quality of lessons for integrated knowledge. Main subject of this work is integrated lessons, and work’s main survey object is the process of integrated lessons. The goal of the Master’s thesis is to explore practice of integrated lessons at lower secondary school bases in educational institutes (based on Georgian language and literature). We want to find out, how often teachers conduct integrated lessons, with what subjects and in which themes they find connection. This type of research is new, that’s why the results will be novelty to people who work in education sphere and all other interested persons.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომი ეხება ინტეგრირებული გაკვეთილის პრაქტიკის კვლევას ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე (ქართული ენისა და ლიტერატურის მაგალითზე). დღევანდელ, მუდმივად ცვალებად სამყაროში, უმნიშვნელოვანესია საკითხის მრავალმხრივი ცოდნა, დისციპლინათა მიღმა ცოდნის სინთეზირება, კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნების, თანამშრომლობითი უნარების განვითარება და მათი საშუალებით პრობლემის გადაჭრის გზების ძიება. შესაბამისად, აქტუალურია, ვიკვლიოთ ამ უნარების განვითარების გზებისა და საშუალებების პრაქტიკაში რეალიზების საკითხები. თემატიკით დაინტერესებისა და წინასწარი კვლევის შედეგად შევიმუშავეთ ჰიპოთეზა: სასწავლო დისციპლინები მხოლოდ შიდასაგნობრივი შინაარსის სწავლებაზე არიან ორიენტირებულნი და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში არ ტარდება ცოდნის ინტეგრაციისათვის საჭირო რაოდენობისა და ხარისხის ინტეგრირებული გაკვეთილები. ნაშრომის კვლევის საგანია ინტეგრირებული გაკვეთილი, ობიექტი კი ინტეგრირებული გაკვეთილის პრაქტიკული რეალიზების პროცესი. ჩვენი მიზანია, გამოვიკვლიოთ ინტეგრირებული გაკვეთილის ჩატარების პრაქტიკა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე (ქართული ენისა და ლიტერატურის მაგალითზე). გვსურს დავადგინოთ, რა სიხშირით ატარებენ ქართულის მასწავლებლები ინტეგრირებულ გაკვეთილს, რა საგნებსა და თემებთან ამყარებენ კავშირებს. მსგავსი კვლევა არ ჩატარებულა, შესაბამისად ჩვენ მიერ მიღებული შედეგები იქნება სიახლე განათლების სფეროში მომუშავე ადამიანებისა და სხვა დაინტერესებული პირებისათვის.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectინტეგრირებული გაკვეთილიka
dc.titleინტეგრირებული გაკვეთილის პრაქტიკის კვლევა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზეka
dc.title.alternativeქართული ენისა და ლიტერატურის მაგალითზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Education in Teacher Educationen
thesis.degree.nameმასწავლებლის განათლების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineმასწავლებელთა განათლება / Taecher Educationka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro dochviri.pdfინტეგრირებული გაკვეთილის პრაქტიკის კვლევა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის საბაზო საფეხურზე516.57 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

132
checked on May 2, 2024

Download(s)

1,138
checked on May 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.