გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/802
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorკუტალაძე, იაka
dc.contributor.authorჩიტიაშვილი, ვანცაka
dc.date.accessioned2019-11-29T11:14:43Z-
dc.date.available2019-11-29T11:14:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/802-
dc.description.abstractტექნოლოგიების ეპოქაში, სადაც პროდუქტისა თუ კომპანიის ეფექტურობა და წარმატება სულ უფრო მეტად ხდება დაფუძნებული ბაზარზე კონკურენტული უპირატესობის მოპოვებასა და შენარჩუნებაზე, სულ უფრო მნიშვნელოვანი ხდება მომხმარებელთა საჭიროებებზე, მათ ინტერესებსა და სურვილებზე მორგებული გადაწყვეტილებების მიღება და ადამიანებისთვის ისეთი პროდუქციის ან/და მომსახურების შეთავაზება, რომელიც მომხმარებლის კმაყოფილებას და, საბოლოო ჯამში, კომპანიისა თუ პროდუქტისადმი ლოიალობის გაზრდას შეუწყობს ხელს. მომხმარებლის გამოცდილების (UX) მთავარ მიზანს სწორედ მომხმარებელთა საჭიროებებზე, ინტერესებსა და სურვილებზე მორგებული პროდუქციისა თუ სერვისის შექმნა წარმოადგენს. მომხმარებლის გამოცდილების დარგი მე-20 საუკუნის მიწურულს ადამიანი-კომპიუტერის ურთიერთქმედების უფრო ფართო დარგის საფუძველზე შეიქმნა და ბოლო ათწლეულის მანძილზე განსაკუთრებით პოპულარული გახდა მთელ მსოფლიოში. დარგის ერთერთი წამყვანი საკონსულტაციო-სატრენინგო ორგანიზაცია ნილსენ-ნორმანის ჯგუფის (Nielsen-Norman Group; NN’G) მიერ ჩატარებული ანალიზის მიხედვით, მომხმარებლის გამოცდილების დარგში მომუშავე ადამიანთა რიცხვი დღეისთვის დაახლოებით მილიონს აღწევს და ამ რიცხვის ზრდა მომდევნო 30 წლის მანძილზე 100-ჯერ არის მოსალოდნელი. [13] ამ დარგის მიმართ ინტერესი საქართველოშიც დღითიდღე მატულობს, რაზეც მეტყველებს ის ფაქტი, რომ ქართული კომპანიები უფრო და უფრო მეტად მიმართავენ მონაცემებით მართულ (data-driven) გადაწყვეტილების მიღების გზებს და ბოლო წლების მანძილზე სულ უფრო მეტ ქართულ კომპანიაში გაჩნდა UX პოზიციები.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectUXen
dc.subjectომხმარებლის გამოცდილებაka
dc.subjectმომხმარებლის გამოცდილების კვლევაka
dc.subjectმომხმარებლის გამოცდილების დიზაინიka
dc.subjectსამუშაოს აღწერა-ანალიზიka
dc.subjectპიროვნული პროფილიka
dc.titleმომხმარებლის გამოცდილების (UX) პროფესიონალთა პიროვნული და შრომითი მახასიათებლების შესწავლაka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Arts (MA) in Work and Organizational Psychologyen
thesis.degree.nameშრომისა და ორანიზაციის ფსიქოლოგის მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineშრომისა და ორგანიზაციის ფსიქოლოგია (MA). Master of Arts (MA) in Work and Organizational Psychology (MA)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Social and Political Sciencesen
dc.contributor.facultyფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro chitiashvili.pdfმომხმარებლის გამოცდილების (UX) პროფესიონალთა პიროვნული დაშრომითი მახასიათებლების შესწავლა1.91 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

111
checked on May 5, 2024

გადმოწერა

1,602
checked on May 5, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.