Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/71
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorქარჩავა, ლოიდka
dc.contributor.authorJintcharadze, Lanaen
dc.contributor.authorჯინჭარაძე, ლანაka
dc.date.accessioned2018-07-11T09:12:48Z-
dc.date.available2018-07-11T09:12:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/71-
dc.description.abstractMaster’s thesis deals with business communications in management and its popularity for today’s times. Business communications, as a science is in a process of founding and we can help it with our small contribution, that’s why this thesis is interesting. In the time of globalization, where are no more barriers between people or companies on a worldwide, is increasing meaning of communication. With increased interactions between nation-states and individuals came the growth of international trade, ideas, and culture. In this thesis presented the meaning of bussines communication in separate companies managment, al-so in international bussines management. In the first chapter of thesis, is discussed theoretical-methodological aspects of bussines co-mmunications in companies management. There is described meaning and importence of co-mmunications between employers of organization. Also, there is discussed communication de-vices, whit its history of development. In the second chapter of thesis, we discuss improving and optimization themes in staff mana-gement systems. The whole chapter is about Human Resources in organization. Particularly, there is discussed staff management and the role of manager. Also, we inspecting about effective communication and about Body Language. In conclusion, the results of research are generalized.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომი ეხება კომუნიკაციების როლს კომპანიის მენეჯმენტსა და მის აქტუალობას დღევანდელობაში. ნაშრომი იმით არის საინტერესო, რომ ბიზნესკომუნი- კაციები, როგორც მეცნიერება ჯერ კიდევ ჩამოყალიბების პროცესშია და ჩვენ, ჩვენის მხრიდან შეგვიძლია მცირედი წვლილი შევიტანოთ მის განვითარებასა თუ სრულყოფა-ში. ნაშრომში შესწავლილი და წარმოდგენილია ბიზნეს კომუნიკაციების არსი და მისი პრაქტიკაში გამოყენების მნიშვნელობა, როგორც ცალკეული კომპანიის მენეჯმენტში, ისე საერთაშორისო მენეჯმენტში. გლობალიზაციის ეპოქაში, სადაც პრაქტიკულად აღარ არსებობს ბარიერები საზო-გადოებასთან ურთიერთობაში, სადაც არ არსებობს მიუწვდომელი სივრცე, ბუნებრივია დიდი ყურადღება უნდა დაეთმოს კომუნიკაციასა და კომუნიკაციის ფორმებს, რათა სწორად მოვახდინოთ კომუნიკაციის დამყარება ჩვენთვის საინტერესო თუ სასურველ ობიექტთან. ნაშრომის პირველ თავში განხილულია ბიზნესკომუნიკაციების არსი, მნიშვნელობა და ზოგადად ბიზნესკომუნიკაციების პროცესი, როგორც ბიზნესის ფუნქციონირების გა-ნუყოფელი ნაწილი. აღწერილია მასში მონაწილე სუბიექტები. ხაზგასმულია ბიზნესკო-მუნიკაციის მნიშნელობა კომპანიისათვის. ასევე განხილულია კომუნიკაციისა და საკო-მუნიკაციო საშუალებების შექმნისა და განვითარების ისტორია. ნაშრომის მეორე თავი მთლიანად ეთმობა ბიზნესკომუნიკაციების როლს, ორგანიზა-ციის ადამიანური რესურსების მართვაში. ყურადღება გამახვილებულია მენეჯერის როლსა და ფუნქციებზე ორგანიზაციაში. საუბარია ეფექტურ კომუნიკაციასა და სხეუ-ლის ენაზე. დასკვნაში განზოგადებულია კვლევის შედეგები.ka
dc.language.isoka-
dc.publisherCaucasus International Universityen
dc.publisherკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.subjectბიზნესის მენეჯმენტიka
dc.subjectბიზნესკომუნიკაციებიka
dc.titleThe role of business communications in a companies Managementen
dc.titleბიზნესკომუნიკაციების როლი კომპანიის მენეჯმენტშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
thesis.degree.grantorკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.institutionCaucasus International Universityen
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Businessen
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Lana Djincharadze.pdfბიზნესკომუნიკაციების როლი კომპანიის მენეჯმენტში896.27 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

468
checked on Jul 23, 2024

Download(s)

4,636
checked on Jul 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.