გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/689
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorვეშაგური, მაიაka
dc.contributor.authorქარდავა, ბოთოka
dc.date.accessioned2019-11-22T08:21:25Z-
dc.date.available2019-11-22T08:21:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/689-
dc.description.abstractEstablishing a positive attitude towards the brand is one of the most important tasks for any producer. Due to the fact that dissatisfied customers are more likely to share their negative impression with others than satisfied customers, each company needs to develop a different marketing strategy. Through the latter, organizations can not only maintain existing loyal customers, but also increase the number of loyal customers, periodically. Formation of positive dependence on the brand is in parallel with loyalty. The more the company is trying to develop a customer-oriented marketing strategy, the more positive feedback is predictable from the users. The purpose of this paper is to determine the customer's dependence on the brand on the example of “Magticom”. Initially we reviewed different works of scientists, articles, outcomes of conducted research, and then developed a survey card and conducted the online survey using quantitative research methods. The main trends were revealed by the survey with specific results and it turned out that the company "Magticom" is a reliable and prestigious company. Also, users think that there are problems with the quality of service. Consumers believe that there is high process on the telecommunication market. Consequently, conclusions and recommendations have been elaborated, which will help companies in the telecommunications market improve their service quality, increase loyalty of costumers to the brand and an amotional attachment. The work consists of three chapters and ten subjects, including the final part, the list and annex of the used literature.en
dc.description.abstractბრენდისადმი მომხმარებლის დადებითი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ამოცანაა ნებისმიერი მწარმოებლისთვის. იქიდან გამომდინარე, რომ უკმაყოფილო მომხმარებლები უფრო ხშირად უზიარებენ თავიანთ უარყოფით შთაბეჭდილებას სხვებს, ვიდრე კმაყოფილი კლიენტები, თითოეული კომპანიისთვის აუცილებელია სხვადასხვა მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება. ამ უკანასკნელის მეშვეობით ორგანიზაციები შეძლებენ არამარტო არსებული ერთგული მომხმარებლების შენარჩუნებას, არამედ პერიოდულად ლოიალურ კლიენტთა რაოდენობის გაზრდასაც. ბრენდისადმი დადებითი დამოკიდებულების ჩამოყალიბებაც სწორედ ლოიალურობის პარალელურად მიმდინარეობს. რაც უფრო მეტად ცდილობს კომპანია მომხმარებლებზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავებას, მით უფრო დადებით უკუკავშირს იღებს მომხმარებლისგან. აღნიშნული ნაშრომის მიზანია განისაზღვროს ბრენდისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულება კომპანია „მაგთიკომის“ მაგალითზე. თავდაპირველად მიმოვიხილეთ სხვადასხვა მეცნიერთა ნაშრომები, სტატიები, ჩატარებული კვლევების შედეგები, შემდეგ შემუშავდა კვლევის ანკეტა და ონლაინ ანკეტირების მეშვეობით მოხდა რესპონდენტების გამოკითხვა რაოდენობრივი კვლევის მეთოდით. გამოვლინდა ის ძირითადი ტენდენციები, რომელიც არსებობს ქართულ სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე. კვლევამ გამოკვეთა კონკრეტული შედეგები და აღმოჩნდა, რომ მომხმარებელთა თვალში კომპანია „მაგთიკომი“ სანდო და პრესტიჟული კომპანიაა. ასევე, მომხმარებლები თვლიან, რომ პრობლემებია მომსახურების ხარისხის მოწოდებისას. მომხმარებელთა აზრით, სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე ფასების მაღალი მაჩვენებელია. შესაბამისად, შემუშავდა დასკვნები და რეკომენდაციები, რომლის გათვალისწინების შემთხვევაშიც სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე მოქმედი კომპანიები შეძლებენ მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებას და გაზრდიან ბრენდისადმი მომხმარებლების ლოიალურობას და ემოციურ მიჯაჭვულობას. ნაშრომი შედგება სამი თავისა და ათი ქვეთავისგან, ასევე მოიცავს დასკვნით ნაწილს, გამოყენებული ლიტერატურის ნუსხასა და დანართს.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectბრენდის სამომხმარებლო კაპიტალის შექმნაka
dc.subjectკომპანია „მაგთიკომის“ საქმიანობის მიმოხილვაka
dc.subjectმომხმარებლის კმაყოფილება და მისი დეტერმინანტებიka
dc.titleბრენდისადმი მომხმარებლის დამოკიდებულების კვლევა კომპანია „მაგთიკომის“ მაგალითზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro qardava boto.pdfბრენდისადმი მომხმარებლის დამოკიდებულების კვლევა კომპანია „მაგთიკომის“ მაგალითზე2.19 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

184
checked on May 17, 2024

გადმოწერა

1,387
checked on May 17, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.