Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/687
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorოქრუაშვილი, ნანულიka
dc.contributor.authorჯავახიძე, მადონაka
dc.date.accessioned2019-11-22T07:56:17Z-
dc.date.available2019-11-22T07:56:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/687-
dc.description.abstractRelationship with the financial establishments is undivided part of our lives. Each of us, we are bank customers - we make utility payments, get salary or transfer money for our studies, open child deposits or get pension - we must cooperate with banks. Financial organizations try to create unique products and sell to costumers, and within the satisfaction of the clients reach maximization of the profit. In Georgian bank sector we have high concurrency, 3 million 700 thousand citizens are served by the fifteen commercial banks. In such kind of high concurrently environment, role of marketing gets more actual, which is presented in learning targeted auditory and creating innovative ideas, also quality of service providing gets actual and to improve service and to modernize products and procedures.en
dc.description.abstractფინანსურ დაწესებულებებთან ურთიერთობა ჩვენი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია. თითოეული ჩვენთაგანი ბანკის მომხმარებლები ვართ - ვიხდით კომუნალურ გადასახადებს, ვიღებთ ხელფასს თუ ვრიცხავთ სწავლის საფასურს, ვხსნით საბავშო ანაბრებს თუ ვიღებთ პენსიას - ბანკთან გვიწევს ურთიერთობა. ფინანსური ორგანიზაციები ცდილობენ განსხვავებული პროდუქტი შექმნან და მიჰყიდონ მომხმარებელს, რითაც მომხმარებელთა კმაყოფილებასთან ერთად მოგების მაქსიმიზაციას მიაღწევენ. ჩვენი ქვეყნის საბანკო სექტორში გამძაფრებულია კონკურენცია, 3 მილიონ 700 ათას მოქალაქეს თხუთმეტი კომერციული ბანკი უწევს მომსახურებას. ასეთ მაღალკონკურენტულ გარემოში აქტუალური ხდება მარკეტინგის როლი, რომელიც მიზნობრივი აუდიტორიის შესწავლასა და ნოვატორული იდეების შემუშვებაში გამოიხატება, ასევე, აქტუალური ხდება მომსახურების მაღალი დონის მიღწევა და სერვისის გაუმჯობესებისათვის პროდუქტებისა და პროცედურების დახვეწა.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაბანკო მომსახურების კვლევაka
dc.subjectინოვაციური მომსახურება ქართულ საბანკო სექტორშიka
dc.subjectსაბანკო მომსახურებისადმი დამოკიდებულებაka
dc.titleსაბანკო მომსახურებისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევაka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro javakhidze madona.pdfსაბანკო მომსახურებისადმი მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევა1.6 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

88
checked on May 5, 2024

Download(s)

1,629
checked on May 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.