Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/685
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorსარჯველაძე, ეთერka
dc.contributor.authorგოგიტიძე, ნინოka
dc.date.accessioned2019-11-22T07:20:15Z-
dc.date.available2019-11-22T07:20:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/685-
dc.description.abstractIn the last decade, digital technologies embraced every field, changed the psychology of the user, increased the quality of globalization, the desire for more productivity and innovation. Digital wave has made fundamental changes not only in sales and services but in the process of working, communication and mutual cooperation. The ongoing processes influenced consumers' behavior, perception and ways of providing information to them. The 21st century is unimaginable without advertising. The essence of digital advertising systems is that any user can directly participate in advertising formation. Digital advertising Systems this is a new and modern stage of advertising that will replace its old forms in the future and take the leading position in global advertising systems. Master's research aims to identify the influence of digital revolution on advertising systems and to study trends of trends on consumers' behavior.The performance of digital research on the decision on purchase of the research is a measure of consumption in consumer consciousness. The survey of the population living in Georgia is important for studying issues in order to analyze current trends in the advertising industry and to identify existing difficulties.The survey methods are qualitative research (in-depth interviews -10 respondents) and quantitative survey (231 respondents) through surveying. The research revealed that the impact of digital systems is an irreversible process on behalf of consumers and requires a thorough study to ensure efficient work by companies.en
dc.description.abstractბოლო ათწლეულში ციფრულმა ტექნოლოგიებმა ყველა დარგი მოიცვა, შეცვალა მომხმარებლის ფსიქოლოგია, გაზარდა გლობალიზაციის ხარისხი და მეტი პროდუქტიულობისა და ინოვაციის სურვილი. ციფრულმა ტალღამ ფუნდამენტური ცვლილებები არა მხოლოდ გაყიდვებსა და მომსახურებაში, არამედ სამუშაო პროცესში, კომუნიკაციასა და ურთიერთთანამშრომლობის ტენდენციებშიც მოახდინა. მიმდინარე პროცესებმა გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე, აღქმასა და მათთვის ინფორმაციის მიწოდების გზებზეც იქონიეს. 21-ე საუკუნე წარმოუდგენელია რეკლამის გარეშე. ციფრული სარეკლამო სისტემების არსი მდგომარეობს იმაში, რომ ნებისმიერ მომხმარებელს საშუალება აქვს რეკლამის ფორმირებაში უშუალო მონაწილეობა მიიღოს. ციფრული სარეკლამო სისტემები ეს არის რეკლამის ახალი და თანამედროვე ეტაპი, რომელიც სამომავლოდ მის ძველ ფორმებს ჩაანაცვლებს და მოწინავე ადგილს დაიკავებს გლობალურ სარეკლამო სისტემებში. სამაგისტრო კვლევის მიზანია სარეკლამო სისტემებზე ციფრული რევოლუციის გავლენის დადგენა და მომხმარებელთა ქცევაზე მიმდინარე ტენდენციური ცვლილებების ასახვის შესწავლა. კვლევის ამოცანას ყიდვის შესახებ გადაწყვეტილების მიღებაზე ციფრული სარეკლამო სისტემების მოქმედება და მომხმარებელთა ცნობიერებაში სარგებლიანობის აღქმა წარმოადგენს. საქართველოში მცხოვრები მოსახლეობის გამოკითხვა საკვლევ საკითხზე მნიშვნელოვანია, რათა დროულად გავაანალიზოთ სარეკლამო ინდუსტრიაში მიმდინარე ტენდენციები და გამოვკვეთოთ არსებული სირთულეები. გამოკითხვის მეთოდებია თვისებრივი კვლევა (სიღრმისეული ინტერვიუ-10 რესპონდენტი) და რაოდენობრივი გამოკითხვა (231 რესპონდენტი) ანკეტირების საშუალებით. კვლევის შედეგად დადგინდა, რომ ციფრული სისტემების გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე შეუქცევადი პროცესია და საჭიროებს სიღრმისეულ შესწავლას კომპანიების მხრიდან ეფექტიანად მუშაობის უზრუნველსაყოფად.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectრეკლამის მნიშვნელობაka
dc.subjectციფრული რევოლუციის გავლენა რეკლამაზეka
dc.subjectციფრული რეკლამის თავისებურებებიka
dc.subjectციფრული რეკლამის ზემოქმედების ფსიქოლოგიური ასპექტებიka
dc.subjectციფრული სარეკლამო სისტემების მომხმარებელთა ტიპებიka
dc.titleციფრული რევოლუციის გავლენა რეკლამის შექმნის ხერხებსა და მომხმარებლის ქცევაზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro gogitidze nino.pdfციფრული რევოლუციის გავლენა რეკლამის შექმნის ხერხებსა და მომხმარებლის ქცევაზე2.11 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

226
checked on May 19, 2024

Download(s)

1,783
checked on May 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.