Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/684
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorუროტაძე, ეკატერინეka
dc.contributor.authorგიორგაძე, თამთაka
dc.date.accessioned2019-11-22T07:11:38Z-
dc.date.available2019-11-22T07:11:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/684-
dc.description.abstractThe actuality of the research topic is derived from, That any kind of business and size business today depends entirely on the customer and his favor. For the purpose of maintaining competitiveness and loyalty to the client, the company needs to carry out relevant marketing activities. Therefore, businesses must constantly control the dependence of consumers, Consider their opinion, As a result, you will get satisfied and dedicated clients. Consequently, it is not possible to have a successful marketing plan to take effective measures to make business successful. This topic is aimed at researching Georgian custumer’s attitude toward tea brands in Georgia.Based on the objective, the work is based on both office and field research.The Office Survey combines the collection of statistical date and information from sources such as statistical date of Georgia, Booksand Studies on Georgian Tea Sector.Field survey was carried out using an Internet survey method. Based on the collected and analyzed date,Wehave conducted a number of researchactivities,namely:Based on assessments received from secondary date and consumers(farst date), we have analyzed the possibilities of Georgian tea sector and Georgian consumer’s attitude towards tea brands.en
dc.description.abstractსაკვლევი თემის აქტუალურობა გამომდინარეობს იქიდან, რომ დღესნებისმიერი სახისა და ზომის ბიზნესი სრულიად დამოკიდებულია მომხმარებელსადა მის კეთილგანწყობაზე. კონკურენტუნარიანობის შენარჩუნებისა და ერთგულიკლიენტების მოზიდვისთვის აუცილებელია, კომპანიამ გაატაროს შესაბამისიმარკეტინგული ღონისძიებები. ამიტომ, ბიზნესი მუდმივად უნდა აკონტროლებდეს მომხმარებელთა დამოკიდებულებას, ითვალისწინებდეს მათ მოსაზრებას, შედეგად კი მიიღებს კმაყოფილ და ერთგულ კლიენტებს. შესაბამისად, უცილებელია გამართული მარკეტინგული გეგმა, ეფექტიანი ღონისძიებების გატარებარათა ბიზნესი წარმატებული იყოს. წინამდებარე თემის მიზანია ქართველი მომხმარებლებისდამოკიდებულების კვლევა ჩაის ბრენდებისადმი. დასახული მიზნიდანგამომდინარე ნაშრომი ეფუძნება როგორც საოფისე, ისე საველე კვლევას. საოფისე კვლევა აერთიანებს სტატისტიკურ მონაცემების შეგროვებას და ინფორმაციას ისეთი წყაროებიდან, როგორიცაა საქართველოს სტატისტიკური მონაცემები, წიგნები და კვლევები ქართული ჩაის სექტორის შესახებ. საველე კვლევა ჩატარდა ინტერნეტ გამოკითხვის მეთოდით. შეგროვილი და გაანალიზებულ მონაცემებზე დაყრდნობით, ჩვენ ჩავატარეთ რიგი კვლევითი აქტივობები, კერძოდ: მეორად მონაცემებსა და მომხმრებლებისაგან მიღებულ შეფასებებზე (პირველად მონაცემებზე) დაყრდნობით, გავაანალიზეთ ამჟამად ქართული ჩაის სექტორის შესაძლებლობები და ქართველი მომხმარებლებისდამოკიდებულება ჩაის ბრენდებისადმი.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectჩაის სამომხმარებლო თვისებებიka
dc.subjectსაქართველოს ჩაის ბაზარიka
dc.subjectჩაის იმპორტი საქართველოშიka
dc.subjectჩაის ბრენდებიka
dc.subjectჩაის შეფუთვა და დიზაინიka
dc.titleქართველი მომხმარებლების დამოკიდებულება ჩაის ბრენდებისადმიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
samagistro giorgadze tamta.pdfქართველი მომხმარებლების დამოკიდებულება ჩაის ბრენდებისადმი1.93 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

83
checked on May 21, 2024

Download(s)

940
checked on May 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.