გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/603
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorსამადაშვილი, უშანგიka
dc.contributor.authorმამიჯანაშვილი, თეონაka
dc.date.accessioned2019-11-18T12:34:41Z-
dc.date.available2019-11-18T12:34:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/603-
dc.description.abstractNowadays,the topic is signed up and represents in any company an important leverage of growth-development.it should be noted,that each company fights to enter not onlydomestic but also into the international market.Accordingly,research of the issue and detailed analyzes aimed to learning about the main directions of franchising companies,identify disadvantages and priorities,the possibility of transfer in Georgian reality and possible improvement of economic situation in Georgia with the type of business. Currently,we have examples of franchising companies in our country and they are trying to increase their incomeon the basis of clever stepswhich we will discuss in the work.The development of franchising and the involvement of countries in this type of business may be based on the protection of certain resources,capital and laws.such actions contribute to Georgia’s europian integrationand going to the international market. The main purpose of research this topic is establishment of prospects of Georgian companies with the existing legislative basis,based on the main charasteritics of the franchising,how much is possible resources the own wold be enough for franchising. Before we will discuss the possibilities of Georgian companies,it’s necessary tolearning-evaluationanalyze about achivements,failures,status of the franchising companies which are abroad,on the basis we can easilyestablish and perceive the reality of the Georgian market.The topic doesn’t loseactuality during the period,on the contrary from time to time gets more value based on today’s technology and resources.en
dc.description.abstractდღესდღეობით, საერთაშორისო ბიზნესში აღნიშნული თემა არის საკმაოდ წინ წაწეული და წარმოადგენს ნებისმიერი ქვეყნისა თუ კომპანიისათვის ზრდა-განვითარების ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ბერკეტს. აღსანიშნავია, რომ თითოეული კომპანია იბრძვის არა მარტო შიდა არამედ საერთაშორისო ბაზარზე გასასვლელად. შესაბამისად საკითხის კვლევა და დეტალური გაანალიზება მიზნად ისახავს, ფრენჩაიზინგული კომპანიების ძირითადი მიმართულებების შესწავლა-გადმოცემას, ნაკლოვანებებისა და პრიორიტეტების აღნიშვნას, ქართულ რეალობაში გადმოტანის შესაძლებლობასა და საქართველოში არსებული ეკონომიკური ვითარების შესაძლო გაუმჯობესებას აღნიშნული ბიზნესის სახეობით. ამჟამად, ჩვენს ქვეყანაში გვაქვს ფრენჩაიზინგული კომპანიების მაგალითები და ისინი ცდილობენ გაზარდონ შემოსავალი ჭკვიანური ნაბიჯების საფუძველზე, რასაც ნაშრომში განვიხილავთ. ფრენჩაიზინგის განვითარება და ქვეყნების ჩართვა ამ ტიპის ბიზნესში შესაძლებელია გარკვეული რესურსების, კაპიტალის, არსებული კანონების დაცვის საფუძველზე. ასეთი ქმედებები ხელს უწყობს საქართველოს ევროინტეგრაციასა და საერთაშორისო ბაზარზე გასვლაში. აღნიშნული თემის კვლევის ძირითადი მიზანი არის, არსებული საკანონმდებლო ბაზის, ფრენჩაიზინგის ძირითადი მახასიათებლების საფუძველზე ქართული კომპანიების პერსპექტივების დადგენა, რამდენად შესაძლებელია რესურსები, რომელთაც ფლობენ საკმარისი იყოს ფრენჩაიზინგისათვის. მანამდე, სანამ განვიხილავთ ქართული კომპანიების შესაძლებლობებს, აუცილებელია საზღვარგარეთ არსებული ფრენჩაიზინგული კომპანიების მიღწევების, მარცხის, მდგომარეობის შესწავლა-შეფასება-ანალიზი, რის საფუძველზეც შევძლებთ შედარებით მარტივად ქართულ ბაზარზე არსებული რეალობის დადგენასა და აღქმას. თემა აქტუალობას არ კარგავს დროის განმავლობაში, პირიქით მეტ მნიშვნელობას იძენს, დღევანდელი ტექნოლოგიებისა და რესურსების საფუძველზე.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectფრენჩაიზინგიka
dc.subjectსაერთაშორისო ბიზნესიka
dc.subjectსაქართველოka
dc.titleრენჩაიზინგი საერთაშორისო ბიზნესშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
mamijanashvili teona.pdfფრენჩაიზინგი საერთაშორისო ბიზნესში1.22 MBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

67
checked on May 17, 2024

გადმოწერა

2,193
checked on May 17, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.