გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/469
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorხალვაში, ხათუნაka
dc.contributor.authorდიასამიძე, თეონაka
dc.date.accessioned2019-11-11T11:40:56Z-
dc.date.available2019-11-11T11:40:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/469-
dc.description.abstractMasters of Education Teona Diasamidze's essay "Developing Attitudes Toward Learning in Students" notes that an integral part of the national curriculum, result-oriented learning, involves various motivational methods that make the learning process active and productive. Implementation of teaching focused on the development of competences for attitudinal attitudes to learning is still having some difficulties at school. How can the student convey the knowledge we give? How to Motivate and Engage Students in the Learning Process to Better Identify and Define Whereas it is important to have a healthy process and, in a nutshell, a daily life. The purpose of this work is to help the teacher implement approaches in their pedagogical practice in order to increase their motivation for learning. The purpose of this paper is to illustrate the problems in this area and to prove that motivation is an essential, integral part of today's education system for the development of an attitudinal attitude towards learning. The objectives of the study are: 1. Obtaining information through various sources. 2. Information processing and analysis. 3. Justify the importance of developing the competence of learning-oriented attitudes towards learning to enhance the quality of teaching. 4 Develop recommendations and strategies to improve and improve the current reality. The scientific novelty of research is to substantiate the importance of motivating students to deepen their knowledge. Offer new methods and approaches to formulate attitudes toward learning. Based on the analysis of sources and research results, the conclusions are drawn. The work is intended for teachers and students. The structure includes an introduction, two chapters, ten paragraphs, conclusions, and the title of the literature.en
dc.description.abstractგანათლების მაგისტრანტ თეონა დიასამიძის ნაშრომში „სწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების ჩამოყალიბება მოსწავლეებში“ აღნიშნულია, რომ ეროვნული სასწავლო გეგმის განუყოფელი ნაწილი, შედეგზე ორიენტირებული სწავლება, გულისხმობს სხვადასხვა მამოტივირებელ მეთოდებს, რაც აქტიურს და ნაყოფიერს ხდის სასწავლო პროცესს. სწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების კომპეტენციების განვითარებაზე ორიენტირებული სწავლების დანერგვას სკოლაში დღემდე გარკვეული სირთულეები ახლავს. რო¬გორ გა¬მო¬ი¬ყე-ნოს მოს¬წავ¬ლემ ის ცოდ¬ნა, რომელ¬საც ვაძლევთ? რო¬გორ ავუმაღლოთ მოტივაცია და გა¬ვუღ¬ვი¬ვოთ ინ¬ტე¬რე¬სი მოს¬წავ¬ლე¬ებს სწავლის პროცესისადმი იმი¬სათ¬ვის, რომ უკეთ და¬ი¬ნა¬ხონ და განსაზღვ¬რონ სა¬კუ¬თა¬რი სა¬ჭი¬რო¬ე¬ბა სა¬გაკ¬ვე¬თი¬ლო პრო¬ცეს¬ში და, ზო¬გა¬დად, ყო¬ველდღი¬ურ ცხოვ¬რე¬ბა¬ში. ნაშრომის მიზანია მასწავლებლის დახმარება საკუთარ პედაგოგიურ პრაქტიკაში დანერგოს მიდგომები სწავლისადმი მიზანსწრაფვის განსავითარებლად სწავლის მოტივაციის ასამაღლებლად. ნაშრომი მიზნად ისახავს წარმოაჩინოს ამ მხრივ არსებული პრობლემები და დაასაბუთოს ის, რომ მოტივაციის ამაღლება სწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების განსავითარებლად დღევანდელი განათლების სისტემის განუყრელი, აუცილებელი ნაწილია. კვლევის ამოცანებს შეადგენს: 1. ინფორმაციის მოპოვება სხვადასხვა წყაროს მეშვეობით. 2. ინფორმაციის დამუშავება და ანალიზი. 3. სწავლების ხარისხის ამაღლებისათვის სწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების კომპეტენციის განვითარების მნიშვნელობის დასაბუთება. 4 რეკომენდაციებისა და სტრატეგიების შემუშავება არსებული რეალობის გამოსწორებისა და სრულყოფის მიზნით. კვლების მეცნიერული სიახლეა მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავებისათვის მოტივაციის ამაღლების მნიშვნელობის დასაბუთება. ახალი მეთოდებისა და მიდგომების შეთავაზება სწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების ჩამოსაყალიბებლად. წყაროებისა და კვლევის შედეგების ანალიზის საფუძველზე ჩამოყალიბებულია დასკვნები. ნაშრომი განკუთვნილია მასწავლებლებისა და სტუდენტებისათვის. სტრუქტურა მოიცავს შესავალს, ორ თავს, ათ პარაგრაფს, დასკვნებსა და ლიტერატურის დასახელებას.ka
dc.language.isoka-
dc.subjectსწავლაka
dc.subjectმოტივაციაka
dc.subjectუნარებიka
dc.titleსწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების ჩამოყალიბება მოსწავლეებშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameგანათლების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
ჩანს კოლექციებში:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro diasamidze.pdfსწავლისადმი მიზანსწრაფული დამოკიდებულების ჩამოყალიბება მოსწავლეებში584.11 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

223
checked on Jul 23, 2024

გადმოწერა

2,515
checked on Jul 23, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.