გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/368
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorბასილაძე, ნოდარka
dc.contributor.authorესერიძე, დიანაka
dc.date.accessioned2019-11-04T12:00:09Z-
dc.date.available2019-11-04T12:00:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/368-
dc.description.abstractUpbringing the teenagers has always been a complicated process, but it became even more difficult in the modern scientific-technical revolution epoch. It is particularly true about the moral upbringing that appears to be the basic of the upbringing phenomenon. Our humanity, first of all, is reflected through the morality that could not be an asset of any single living thing except the human being. This is the reason why we have chosen this problem to be studied in the presented Master’s thesis. The introduction of the given thesis deals with the beginning, development and the targets of upbringing. Then we reveal the concept of morality, analyze the similarities and differences between the morality and the legislative norms, present the details of the moral upbringing targets, content and methods; the role of the teacher in providing the personal example is also focused. The Master’s thesis has values both from the theoreticaland practical experience prospects. Researchers, teachers of public schools, parents and all interested in the issue will benefit from it.en
dc.description.abstractმოზარდი თაობის აღზრდა ყოველთვის იყო რთული პროცესი, მაგრამ იგი კიდევ უფრო გართულდა თანამედროვე მეცნიერულ-ტექნიკური რევოლუციის ეპოქაში. განსაკუთრებით ეს ეხება ზნეობრივ აღზრდას, რომელიც აღზრდის საფუძველთა საფუძველია, რადგან ჩვენიAადამიანობა, უწინარეს ყოვლისა, ვლინდება ზნეობრი–ობაში, რაც ადამიანის გარდა, არცერთ ცოცხალ არსებას არ გააჩნია. ამიტომაც ავირჩიეთ ეს პრობლემა სამაგისტრო ნაშრომის თემად. წინამდებარე ნაშრომის შესავალ ნაწილში საუბარია აღზრდის წარმოშობა-განვითარებასა და მის მიზანზე. შემდეგ გარკვეულია ზნეობის, ანუ მორალის არსი, მისი მსგავსება-განსხვავება სამართლებრივი ნორმებისაგან, დაწვრილებითაა გაშუ–ქებული ზნეობრივი აღზრდის ამოცანები, შინაარსი და მეთოდები;Aარაა დავიწყე–ბული ამ საქმეში ასევე მასწავლებელთა (აღმზრდელთა) პირადი მაგალითის როლი. ნაშრომს, თეორიულ მნიშვნელობასთან ერთად, პრაქტიკული ღირებულებაც გააჩნია. იგი გარკვეულ დახმარებას გაუწევს მეცნიერ-მუშაკებს, ზოგადსაგანმანათ–ლებლო სკოლების პედაგოგებს, მშობლებსა და ყველა იმას, ვინც აღნიშნული პრობ–ლემით არის დაინტერესებული.ka
dc.language.isoka-
dc.subjectპედაგოგიკაka
dc.subjectგანვითარებაka
dc.subjectაღზრდაka
dc.titleმოსწავლეთა ზნეობრივი აღზრდაka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameგანათლების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
samagistro eseridze.pdfმოსწავლეთა ზნეობრივი აღზრდა626.38 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

186
checked on May 18, 2024

გადმოწერა

9,472
checked on May 18, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.