Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2690
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorკასრაძე, თეაka
dc.contributor.authorცომაია, ნინოka
dc.date.accessioned2021-12-11T18:40:37Z-
dc.date.available2021-12-11T18:40:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2690-
dc.description.abstractნაშრომი თემაზე „ფრენჩაიზინგი, როგორც საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის საშუალება და მისი თავისებურებები“ მიზნად ისახავს ფრენჩაიზინგის მახასიათებლების, დადებითი და უარყოფითი მხარეების შესწავლას, მის როლს საერთაშორისო ეკონომიკურ ურთიერთობებში, დადებით და უარყოფით მხარეებს. ნაშრომის შესავალში მოცემულია თემის აქტუალურობა, მიზანი, ამოცანები, კვლევის მეთოდოლოგია, კვლევის საგანი და ობიექტი. ნაშრომის პირველი თავი მოიცავს საერთაშორისო ბიზნესის და მისი არსის მიმოხილვას გლობალიზაციის პირობებში. ნაშრომის მეორე თავი მოიცავს საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის მარკეტინგული სტრატეგიების შესწავლას, ეროვნულ და საერთაშორისო ბაზრების მახასიათებლების, მულტინაციონალური და გლობალური კომპანიების საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის რისკს და სტრატეგიებს. მესავე თავი დათმობილი აქვს ფრენჩაიზინგის, როგორც საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის საშუალებას და მის თავისებურებებს, ფრანჩაიზინგის წარმოშობას და არსს, მისი დადებითი და უარყოფითი მხარეების მიმოხილვას. ნაშრომის ბოლოს მოცემულია კვლევა, კვლევის შედეგები, დასკვნა და გამოყენებული ლიტერატურა.ka
dc.description.abstractThe paper on "Franchising as a means of entering the international market and its features" aims to study the characteristics, pros and cons of franchising, its role in international economic relations, pros and cons. The introduction of the paper gives the urgency of the topic of the paper, purpose, objectives, research methodology, research subject and object. The first chapter of the paper includes an overview of international business and its essence in the context of globalization, the essence of international business, the international business system and international business in the context of globalization. The second chapter of the paper covers the marketing strategies of entering the international market, the characteristics of national and international markets, the risk of multinational and global companies entering the international market and marketing strategies. The third chapter is devoted to franchising as an opportunity to enter the international market and its features, the origin and essence of franchising, an overview of the pros and cons. At the end of the paper there is a research, research results, conclusion and used literature.en
dc.language.isokaen
dc.subjectფრენჩაიზინგიka
dc.subjectსაერთაშორისო ბაზარიka
dc.subjectსაერთაშორისო ბიზნესიka
dc.subjectმარკეტინგული სტრატეგიების შესწავლაka
dc.titleფრენჩაიზინგი, როგორც საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის საშუალება და მისი თავისებურებებიka
dc.titleFranchising as a means of entering the international market and its featuresen
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტშიka
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტის სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამაka
dc.contributor.institutionკავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyბიზნესის ფაკულტეტიka
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1ka-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Nino Tsomaia Samagistro .pdfფრენჩაიზინგი, როგორც საერთაშორისო ბაზარზე გასვლის საშუალება და მისი თავისებურებები929.17 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

218
checked on Jul 23, 2024

Download(s)

274
checked on Jul 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.