Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2506
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorზაქარიაძე, ანასტასიაka
dc.contributor.authorცხვარიაშვილი, ქეთევანka
dc.date.accessioned2021-06-02T11:23:39Z-
dc.date.available2021-06-02T11:23:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2506-
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectგანათლების ფილოსოფიაka
dc.subjectგანმანათლებლობის კონცეფციაka
dc.subjectგანათლება და მორალიka
dc.subjectპოსტპრაგმატიზმიka
dc.titleმორალური ღირებულებების რეკონსტრუქცია განათლების ფილოსოფიაშიka
dc.title.alternative(პოსტპრაგმატული მიდგომა)ka
dc.typedoctoral thesisen
dc.typeდისერტაციაka
thesis.degree.namePhD in Philosophyen
thesis.degree.nameფილოსოფიის დოქტორი / PhD in Philosophyka
thesis.degree.disciplineფილოსოფია / Philosophyka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Humanitiesen
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_db06-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypedoctoral thesis-
item.openairetypeდისერტაცია-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Tskhvariashvili Disertatsia.pdfმორალური ღირებულებების რეკონსტრუქცია განათლების ფილოსოფიაში1.18 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

297
checked on Apr 26, 2024

Download(s)

200
checked on Apr 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.