Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2409
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorჯაში, ჩარიტაka
dc.contributor.authorთეზელაშვილი, ნინოka
dc.date.accessioned2021-04-22T18:47:01Z-
dc.date.available2021-04-22T18:47:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2409-
dc.description.abstractSocial media marketing is one of the unique tools of digital marketing which is actively used in any field including public health and its management. The paper deals with the use of social media marketing in the healthcare sector, what is the role of media marketing Various platforms, how they connect medical staff and users and to get feedback from them. We also discuss the world and Georgia's picture of how used social media marketing by organizations which are operated in the health field. It is important to note the social media marketing capabilities, its application prospects. It has become especially actual and complete in the last few months when the pandemic Coved-19 has spread all over the world and has caused a boom of social media all over the world. 90% of organizations changed to remote services, which transformed people’s attitudes towards social networks. Also remarkable is the growing role of health care providers in adapting to the current situation. With the fast and timely delivery of information and health services linked to epidemics, health care has become the number one interest of governments, organizations and every person in every country in the world. Due to the importance of the issue, we tried to study the impact of social media marketing on the activities of medical professionals, customer attitudes and their behavior. There are many types of social media and the effect of using these channels depends on their correct selection. This argument is supported by an analysis of the literature. Quantitative research conducted on the subject of the study, in which 200 respondents were interviewed online. The study highlights the positive aspects of using social media marketing in healthcare, the trends in the world and the extent to which it is integrated into Georgia. Based on the results of the research, recommendations have been developed.en
dc.description.abstractსოციალური მედია მარკეტინგი ციფრული მარკეტინგის ერთერთი გამორჩეული ინსტრუმენტია, რომელიც ნებისმიერი სფეროში აქტიურად გამოიყენება მათ შორის საზოგადოებრივ ჯანდაცვასა და მის მართვაში. სამაგისტრო ნაშრომი ეხება სოციალური მედია მარკეტინგის გამოყენებას ჯანდაცვის სფეროში, რა როლს ასრულებს მედია მარკეტინგის სხვადასხვა პლატფორმა, სამედიცინო პერსონალისა და მომხმარებლების ერთმანეთთან დასაკავშირებლად და მათგან უკუკავშირის მისაღებად. სამაგისტრო ნაშრომი მოიცავს მსოფლიოში და საქართველოში არსებულ სურათს იმის შესახებ თუ როგორ და რა სახით იყენებენ სოციალურ მედია მარკეტინგს ჯანდაცვის სფეროში მოღვაწე ორგანიზაციები. ნაშრომში აღნიშნულია სოციალური მედია მარკეტინგის შესაძლებლობები, მისი გამოყენების პერსპექტივები. განსაკუთრებით აქტუალური და ყოვლისმომცველი გახდა ბოლო რამდენიმე თვის განმავლობაში მაშინ, როცა პანდემიამ კოვიდ-19-მა მოიცვა მთელი მსოფლიო და მოახდინა სოციალური ქსელების ბუმი მთელ მსოფლიოში. ორგანიზაციების 90% გადავიდა დისტანციურ მომსახურებაზე, რამაც შეცვალა ადამიანების დამოკიდებულება სოციალური ქსელების მიმართ. ასევე აღსანიშნავია ის ფაქტი რომ გაიზარდა ჯანდაცვის პროვაიდერების როლი, რათა დროზე მომხდარიყო არსებული ვითარებასთან ადაპტაცია. ეპიდამიასთან დაკავშირებული ინფორმაციისა და ჯანმრთელობის მომსახურების სწრაფი და დროული მოწოდება. ჯანმრთელობის დაცვა გახდა მსოფლიოს ყველა ქვეყნის მთავრობის, ორგანიზაციებისა და თითოეული ადამიანის ნომერ პირველი საზრუნავი. საკითხის აქტუალურობიდან გამომდინარე შევეცადეთ შეგვესწავლა სოციალური მედია მარკეტინგის ზემოქმედება სამედიცინო სფეროს პროფესიონალების საქმიანობაზე, მომხმარებელთა დამოკიდებულებასა და გაწყობაზე, მათ ქცევაზე. სოციალური მედია საშუალებების მრავალი სახეობა არსებობს და ამ არხების გამოყენების ეფექტი მათ სწორ შერჩევაზეა დამოკიდებული. ამ არგუმენტს სამაგისტრო თეზისის ლიტერატურის ანალიზი ამყარებს. მასამაგისტრო თეზისის მეორე ნაწილს წარმოადგენს რაოდენობრივი კვლევა, რომლის ფარგლებშიც ონლაინ გამოიკითხა 200 რესპოდენტი. კვლევა ხაზს უსვამს ფაქტებს იმის შესახებ, თუ რა დადებითი მხარეები აქვს სოციალური მედია მარკეტინგის გამოყენებას ჯანდაცვის სფეროში, რა ტენდენციები არსებობს ამ მხრივ მსოფლიოში და რა დოზითაა ის ინტეგრირებული საქართველოში. კვლევის შედეგებიდან გამომდინარე რეკომენდაციები შემუშავებულია.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსოციალური მედიაka
dc.subjectმარკეტინგის როლის კვლევაka
dc.subjectჯანდაცვის სფეროka
dc.titleსოციალური მედია მარკეტინგის როლი ჯანდაცვის სფეროშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Nino Tezelashvili Samagistro.pdfსოციალური მედია მარკეტინგის როლი ჯანდაცვის სფეროში1.39 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

198
checked on May 16, 2024

Download(s)

297
checked on May 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.