Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2395
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorხარხელი, მანანაka
dc.contributor.authorIluridze, Gvantsaen
dc.contributor.authorილურიძე, გვანცაka
dc.date.accessioned2021-04-22T09:50:05Z-
dc.date.available2021-04-22T09:50:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2395-
dc.description.abstractMotivation is one of the most important among management functions. The concept of "motivation" comes from the Latin language, more specifically, from the word - movere, which means striving for a goal, movement. According to modern definitions, motivation is related to these concepts. It is a kind of driving force that motivates a person to do something. It is important for any manager to discuss motivation not in general, but in terms of management, which is directly related to the work environment and employees. The function of motivation ensures communication between employees and employers or managers and establishes a healthy business relationship. The paper discusses theories of motivation and various means of motivation. In the case of specific companies, the suitability of the use of various means of motivation has been established in a number of cases. The paper also presents various ways and methods of motivating employees. Based on research and observations, it is established that the planning and implementation of various incentive measures has a positive impact on the quality of work of employees, increases the productivity of each of them and helps management to achieve maximum efficiency. Organizations that actively engage in motivational activities towards employees have more chances of success because they have loyal and stable employees who are actively involved in achieving common goals. The implementation of the motivation function is profitable for any organization. The important thing is for managers to follow certain recommendations and be able to lead the motivation process properly.en
dc.description.abstractმენეჯმენტის ფუნქციებს შორის მოტივაცია ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესია. ცნება „მოტივაცია“ ლათინური ენიდან მომდინარეობს, უფრო კონკრეტულად, სიტყვიდან - movere, რაც ნიშნავს მიზნისკენ სწრაფვას, მოძრაობას. თანამედროვე განმარტებებითაც მოტივაცია სწორედ ამ ცნებებს უკავშირდება. ესაა ერთგვარი მამოძრავებელი ძალა, რაც ადამიანს აძლევს სტიმულს, უბიძგებს რაიმე მოქმედებისაკენ. ნებისმიერი მენეჯერისთვის მნიშვნელოვანია მოტივაციის არა ზოგადად, არამედ მენეჯმენტის კუთხით განხილვა, რაც უშუალოდ სამუშაო გარემოსა და დასაქმებულებს უკავშირდება. მოტივაციის ფუნქცია უზრუნველყოფს დასაქმებულებსა და დამსაქმებლებს, ან მენეჯერებს შორის კომუნიკაციას და ჯანსაღი, საქმიანი ურთიერთობის ჩამოყალიბებას. ნაშრომში განხილულია მოტივაციის თეორიები და მოტივირების სხვადასხვა საშუალებები. კონკრეტული კომპანიების მაგალითზე დადგინდა, რიგ შემთხვევებში, მოტივირების სხვადასხვა საშუალებების გამოყენების მართებულობა. ასევე ნაშრომში წარმოდგენილია დასაქმებულთა მოტივირების სხვადასხვა გზები და მეთოდები. კვლევებისა და დაკვირვების საფუძველზე დგინდება, რომ სხვადასხვა მასტიმულირებელი ღონისძიებების დაგეგმვა და განხორციელება დადებით გავლენას ახდენს დასაქმებულთა სამუშაოს შესრულების ხარისხზე, ზრდის თითოეული მათგანის შრომის პროდუქტიულობას და ეხმარება მენეჯმენტს მაქსიმალური ეფექტიანობის მიღწევაში. ორგანიზაციებს, რომლებიც აქტიურად მიმართავენ სამოტივაციო ღონისძიებებს დასაქმებულთა მიმართ, წარმატების მეტი შანსები აქვთ, რადგან ჰყავთ ერთგული და სტაბილური თანამშრომლები, რომლებიც აქტიურად არიან ჩართული საერთო მიზნების მიღწევაში. მოტივაციის ფუნქციის განხორციელება მომგებიანია ნებისმიერი ორგანიზაციისათვის. მთავარია, მენეჯერებმა გაითვალისწინონ გარკვეული რეკომენდაციები და შეძლონ მოტივაციის პროცესის სწორად წარმართვა.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectმენეჯმენტის ფუნქციებიka
dc.subjectმოტივაციის თეორიებიka
dc.subjectმოტივირების სხვადასხვა საშუალებებიka
dc.titleThe influence of motivation on labour efficiency, means of increasing employees motivationen
dc.titleმოტივაციის გავლენა შრომის ეფექტიანობაზე, დასაქმებულთა მოტივაციის ზრდის საშუალებებიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Gvantsa Iluridze Samagistro.pdfმოტივაციის გავლენა შრომის ეფექტიანობაზე, დასაქმებულთა მოტივაციის ზრდის საშუალებები834.75 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

134
checked on May 16, 2024

Download(s)

1,747
checked on May 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.