Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2353
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorმღებრიშვილი, ბაბულიაka
dc.contributor.authorKhurtsilava, Salomeen
dc.contributor.authorხურცილავა, სალომეka
dc.date.accessioned2021-04-19T17:02:39Z-
dc.date.available2021-04-19T17:02:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2353-
dc.description.abstractEvery person has the right to live a valuable life. High level of health are the primary source of valuable life. In order to achieve this certain countries are constantly taking care of the development of healthcare systems, because the quality of medical services depends on healthcare systems. This master's thesis - "Marketing Research on Customer Attitudes Towards Medical Services" is based on the example of Georgia. Its purpose is to clarify the attitude of customers towards medical services and if they are satisfied with the quality of medical services in the country. The aim of the thesis is also to determine the dissatisfaction of consumers, the problems faced by the Georgian healthcare sector and the impact of specific problems on the quality and availability of medical services. The thesis consists of an introduction, two chapters, a conclusion and recommendations and is accompanied by a list of used literature and a questionnaire used for the survey, which was conducted in a survey of medical service users. The introduction substantiates the actuality of the topic, the purpose and tasks of the research, the object and methods of the research. The first chapter discusses the role of health and the health care system in general in ensuring the well-being of the population and the economic development of the country. Specifically, the thesis discusses the existing literary sources on medical services and the medical market. The legislative framework governing the country's healthcare system has also been analyzed. The second chapter analyzes the materials of the customer survey and based on the obtained results, the relevant recommendations are made to improve the healthcare system of Georgia and solve the existing problems.en
dc.description.abstractთითოეულ ადამიანს აქვს უფლება იცხოვროს სრულფასოვანი ცხოვრებით. ჯანმრთელობის მაღალი დონე სრულფასოვანი ცხოვრების პირველწყაროა. მის მისაღწევად ცალკეული ქვეყნები მუდმივად ზრუნავს ჯანდაცვის სისტემების განვითარებაზე და სამედიცინო მომსახურების ხარისხი გაუმჯობესებაზე. მოცემული სამაგისტრო ნაშრომი - „სამედიცინო მომსახურების მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგული კვლევა“ საქართველოს მაგალითზეა შესრულებიული. მისი მიზანია იმის გარკვევა, თუ როგორია სამედიცინო მომსახურების მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულება და კმაყოფილები არიან თუ არა ისინი ქვეყანაში არსებული სამედიცინო მომსახურების ხარისხით. ნაშრომის მიზანია აგრეთვე იმის დადგენა, თუ რაში მდგომარეობს მომხმარებელთა უკმაყოფილება, რა პრობლემების წინაშე დგას საქართველოს ჯანდაცვის სექტორი და რა გავლენას ახდენს კონკრეტული პრობლემები სამედიცინო მომსახურების ხარისხსა და ხელმისაწვოდმობაზე. ნაშრომი შედგება შესავლის, ორი თავის, დასკვნისა და რეკომენდაციებისგან. ნაშრომს თანდართული აქვს გამოყენებული ლიტერატურის სია და კვლევისთვის გამოყენებული ანკეტა, რომლითაც ჩატარდა სამედიცინო მომსახურების მომხმარებელთა გამოკითხვა. შესავალში დასაბუთებულია თემის აქტუალობა, კვლევის მზანი და ამოცანები, კვლევის ობიექტი და მეთოდები. პირველ თავში განხილულია ჯანმრთელობისა და ზოგადად ჯანდაცვის სისტემის როლი მოსახლეობის კეთილდღეობის უზრუნველყოფაში და ქვეყნის ეკონომიკურ განვითარებაში. კონკრეტულად, ნაშრომში განხილულია სამედიცინო მომსახაურებისა და სამედიცინო ბაზრის შესახებ არსებული ლიტერატურული წყაროები. ასევე გაანალიზებულია ის საკანონმდებლო ბაზა, რომელიც არეგურილებს ქვეყნის ჯანდაცვის სისტემას. მეორე თავში გაანალიზებულია მომხმარებელთა ანკეტური გამოკითხვის მასალები და მიღებული შედეგების საფუძველზე გაკეთებულია დასკვნები, გაკეთებული დასკვნების საფუძველზე ჩამოყალიბებულია შესაბამისი რეკომენდაციები, საქართველოს ჯანდაცვის სისტემის გასაუმჯობესებლად და არსებული პრობლემების გადასაწყვეტად.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსამედიცინო მომსახურებაka
dc.subjectმომხმარებელთა დამოკიდებულებაka
dc.subjectმარკეტინგული კვლევაka
dc.titleMarketing research on customer attitudes towards Medical Services (On Georgia’s case)en
dc.titleსამედიცინო მომსახურების მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგული კვლევა (საქართველოს მაგალითზე)ka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Salome Khurtsilava.pdfსამედიცინო მომსახურების მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების მარკეტინგული კვლევა (საქართველოს მაგალითზე)1.77 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

75
checked on May 19, 2024

Download(s)

180
checked on May 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.