Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2352
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorუროტაძე, ეკატერინეka
dc.contributor.authorImnadze, Ratien
dc.contributor.authorიმნაძე, რატიka
dc.date.accessioned2021-04-19T16:50:25Z-
dc.date.available2021-04-19T16:50:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2352-
dc.description.abstractThere are important changes, in consumers attitudes towards non-alcoholic beverages, in global environment. Attitude toward healthy eating and healthy lifestyle is changing. Non-alcoholic beverages is becoming one of the most important part of this changes. In modern era, consumer is interested and well informed about product in global market. They became more demanding, which means companys interest, for their attitudes, is growing. The purpose of this study is to find out about consumers attitudes toward non-alcoholic beverages and analyse of global market situation. The study is based on the different kind of scientific literature, researches, articles, from both Georgian and foreign authors. After getting data, the study used qualitative research, with structured questionnaire. Results shows, that Georgian and global trends are the same. Interest and demand toward non-alcoholic beverages is growing, which can be determinant of marketing strategies. Consumers have high sensitivity toward product quality. For them, quality is main factor of their behavior and its main criterion of loyal relations with company. This study shows, analysis of main variables of Georgian market, marketing strategies of non-alcoholic beverages and etc.en
dc.description.abstractუალკოჰოლო სასმელების მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების კუთხით მნიშვნელოვანი ცვლილებები მიმდინარეობს გლობალურ გარემოში. იცვლება მომხმარებელთა შეხედულებები ჯანსაღი კვების მიმართ. აქტუალურია უალკოჰოლო სასმელების სიჯანსაღისა და ნატურალურობის საკითხები. დღევანდელ პირობებში, მომხმარებელთა სასურსათო პროდუქტების მიმართ დაინტერესება და ინფორმირების ხარისხი მაღალია. ისინი გახდნენ უფრო მომთხოვნები, შესაბამისად, მაღალია ინტერესი მოხმარებელთა დამოკიდებულებების მიმართ. ნაშრომის მიზანია, უალკოჰოლო სასმელების მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების გაგება, დარგში და ბაზარზე არსებული სიტუაციის ანალიზი. შესაბამისად, კვლევის პირველ ეტაპზე, შესწავლილ იქნა ქართველი და უცხოელი მეცნიერების ნაშრომები, ჩატარებული კვლევის შედეგები და სტატიები. მეორადი ინფორმაციის მოპოვებისა და დამუშავების შემდეგ მოხდა რაოდენობრივი კვლევის ჩატარება სტრუქტურირებული ანკეტური გამოკითხვით. შესწავლილ იქნა უალკოჰოლო სასმელების მსოფლიოს და საქართველოს ბაზარზე არსებული ტენდენციები. აღმოჩნდა, რომ საქართველოს ბაზარზე არსებული ტენდენციები დიდწილად ემთხვევა მსოფლიო ბაზარზე არსებულლ ტენდენციებს. მზარდია მოხმარებელთა სწრაფვა ჯანსაღი და ნატურალური უალკოჰოლო სასმელების მოხმარებისკენ. ჯანსაღი სასმელებისკენ სწრაფვის ტენდენცია მრავალ მარკეტინგულ გადაწყვეტილებებზე ახდენს გავლენას. მომხმარებლები მაღალ მგრძნობელობას ავლენენ პროდუქტის ხარისხის მიმართ. ხარისხი აღიქმება, როგორც მოხმარებლის ყიდვის არჩევანზე მოქმედი მთავარი ელემენტი, ასევე მომხმარებლებთან ლოიალური ურთიერთობის ჩამოყალიბების კუთხით მთავარი კრიტერიუმი. ნაშრომში მოყვანილია ქართულ ბაზარზე გამოყენებული მნიშვნელოვანი მარკეტინგული ცვლადების ანალიზი, ქვეყნის სტრატეგიული მიდგომის ანალიზი უალკოჰოლო სასმელების წარმოების კუთხით და სხვა მნიშვნელოვანი საკითხები.ka
dc.language.isokaen
dc.publisherIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.publisherივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.subjectუალკოჰოლო სასმელებიka
dc.subjectჯანსაღი კვებაka
dc.subjectსასურსათო პროდუქტებიka
dc.titleConsumers attitudes towards non-alcoholic beveragesen
dc.titleუალკოჰოლო სასმელების მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევაka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administrationen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრიka
thesis.degree.disciplineბიზნესის ადმინისტრირება (Business Administration)ka
dc.contributor.institutionIvane Javakhishvili Tbilisi State Universityen
dc.contributor.institutionივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Economics and Businessen
dc.contributor.facultyეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტიka
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი (დისერტაციები, სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Rati Imnadze.pdfუალკოჰოლო სასმელების მიმართ მომხმარებელთა დამოკიდებულების კვლევა2.35 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

194
checked on Oct 2, 2024

Download(s)

752
checked on Oct 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.