გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/230
სათაური: ფასწარმოქმნის სტრატეგიების შემუშავება კომპანიის საგარეო ბაზარზე გასასვლელად
ავტორები: ჩაჩანიძე, მარიამ 
ხელმძღვანელი: ჩაგელიშვილი, ლალი 
ხარისხის სახელი: Master of Business Administration in International Business Management
ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტში
სასწავლო პროგრამის სახელი: საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტი
განათლების საფეხური
(0 - საბაკალავრო, 1 - სამაგისტრო, 2 - სადოქტორო ან პოსტსადოქტორო)
1
დაწესებულება: Guram Tavartkiladze Tbilisi Teaching University 
გურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი 
ფაკულტეტი: Faculty of Business and Social Sciences 
ბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტი 
საკვანძო სიტყვები: ფასწარმოქმნის მნიშვნელობა
ფასწარმოქმნის ძირითადი მეთოდები
გამოცემის თარიღი: 2019
გამომცემელი: Guram Tavartkiladze Tbilisi Teaching University 
გურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი 
რეზიუმე: 
The main assignment of the companies is to develop strategies for the proper valuation, since the price is the only element in the production of a product that brings profit. The price on the market shows the price of the goods or trademarks according to which consumers are making different representations about the product. The main goal of the work is to review and demonstrate strategies using practical examples that companies are turning to foreign markets. As it turned out, there are many factors affecting the price factor, the company takes account into many details on pricing, such as production costs, currency exchange, geographical location of the country, legal regulation, transportation expenses, product competitiveness and much more. The article discusses practical examples of the use of pricing strategies, in accordacne with which the most strongly affect the price of a foreign market. Basically we are talking about pricing strategies, which are divided into chapters and subsections. This is interesting as the main product, as well as the new and additional product prices.

სწორი ფასწარმნოქმნის სტრატეგიების შემუშავება კომპანიების მთავარი ამოცანაა, რადგან ფასი ერთადერთი ელემენტია პროდუქტის წარმოებაში, რომელსაც მოგება მოაქვს. ფასი ბაზარზე, აჩვენებს საქონლის ან სავაჭრო მარკის საფასო პოზიციას, რომლის მიხედვითაც მომხმარებლები სხვადასხვა წარმოდგენას იქმნიან პროდუქტთან დაკავშირებით. ნაშრონის მთავარ მიზანს წარმოადგენს ,იმ სტრატეგიების განხილვა და ჩვენება პრაქტიკული მაგალითებით , რომელსაც კომპანიები მიმართავენ საგარეო ბაზარზე გასასვლელად. როგორც აღმოჩნდა , ფასწარმოქმნაზე უამრავი ფაქტორი ახდენს გავლენას, კომპანიას უამრავი დეტალის გათვალისწინება უწევს ფასების დაწესებისას, როგორიცაა პროდუქტის თვითღირებულება , სავალუტო კურსი, ქვეყნის გეოგრაფიული მდებარეობა, სამართლებრივი რეგულირება, ტრანსპორტირების ხარჯი, პროდუქტის კონკურენტუნარიანობა და სხვა. ნაშრომში განხილულია ფასწარმოქმნის სტრატეგიების გამოყენების პრაქტიკული მაგალითები, რომლის მიხედვითაც საგარეო ბაზარზე ფასის დაწესებაზე ყველაზე დიდ გავლებას ტრანსპორტირების ხარჯები ახდენს. ნაშრომში ძირითადად განხილულია ფასწარმოქმნის სტრატეგიები, რომელიც ჩაშლილია როგორც თავებად, ასევე ქვეთავებად. საინტერესოა , როგორც ძირითადი პროდუქტის, ასევე ახალი და დამატებითი პროდუქტის ფასწარმოქმნა.
URI: https://openscience.ge/handle/1/230
ჩანს კოლექციებში:ბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Samagistro Mariam Chachanidze.pdfფასწარმოქმნის სტრატეგიების შემუშავება კომპანიის საგარეო ბაზარზე გასასვლელად639.59 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
სრული ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

155
checked on Jul 18, 2024

გადმოწერა

1,714
checked on Jul 18, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.