Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2236
Title: თანამედროვე საბანკო პროდუქტების და ტექნოლოგიებისროლი საქართველოს საბანკო სისტემის განვითარებაში
Authors: ლაზაშვილი, დავით 
Advisor: ბერიძე, ლია 
Degree Name: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი
Degree Discipline: ბიზნესის ადმინისტრირება
Degree Level
(0 - Undergraduate, 1 - Masters, 2 - Doctoral or post-doctoral)
1
Institution: საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი 
Faculty: აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი 
Keywords: საბანკო სისტემის ჩამოყალიბება
ევროპის და აშშს საბანკო სისტემა
საქართველოს საბანკო სისტემის ჩამოყალიბების ისტორია
საბანკო ტექნოლოგიები
Issue Date: 2019
Abstract: 
In the XXI century the banking sector reaches its peak of development.As a result, banks are trying to attract potential customers with innovative technologies and new banking products.Topicity of the topic is expressed in the development of new technologies and the development of banking sphere.The objective is that banking technologies and products should be efficiently used by banks and consumers.The task is to find out how innovative products attract potential customers and what effect will the innovative product after a certain period of time.This result positively or negatively affects the number of banks and bank customers.As for the novelt
innovation in the banking sector is always characterized by time-saving, and as for the time: "Time is money" Benjamin Franklin said.Therefore, each innovative technology should be utilized efficiently and deliberately.

XXI საუკუნეში საბანკო სფერო განვითარების პიკს აღწევს . დღითიდღე მატულობს კონკურენცია საბანკო საქმიანობაში, ამის შედეგად ბანკები ცდილობენ მოიზიდონ პოტენციური მომხმარებლები ინოვაციური ტექნოლოგიების და ახლი საბანკო პროდუქტებისგამოყენებით.თემის აქტუალურობა გამოიხატებაახალი ტექნოლოგიების დანერგვის პერსპექტივასა და საბანკო სფეროს განვითარებაში. მიზანი ის არის რომსაბანკო ტექნოლოგიები და პროდუქტები ეფექტიანად უნდა გამოიყენებოდეს ბანკების და მომხმრებლების მიერ. ამოცანა კი იმაში მდგომარეობს რომ თუ როგორ მოიზიდოს ინოვაციურმა პროდუქტმა პოტენციური მომხმარებლები და რა შედეგი ექნება ინოვაციურ პროდუქტს გარკვეული პერიოდის შემდეგ. ეს შედეგი დადებითად თუ უარყოფითდ აისახება ბანკსა და ბანკის მომხმარებელთა რაოდენობაზე. რაც შეეხება სიახლეს: ინოვაცია საბანკოსფეროში ყოველთვის ასოცირდება დროის ეკონომიასთან, ხოლო რაც შეეხება დროს : „დრო ფულია“ როგორც ბენჯამინ ფრანკლინმა თქვა. აქედან გამომდინარე თითოეული ინოვაციური ტექნოლოგია უნდა იქნეს გამოყენებული ეფექტიანად და მიზანმიმართულად.
URI: https://openscience.ge/handle/1/2236
Appears in Collections:აგრარულ მეცნიერებათა და ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)

Files in This Item:
File Description SizeFormat
DAvit Lazarishvili samagistro.pdfთანამედროვე საბანკო პროდუქტების და ტექნოლოგიებისროლი საქართველოს საბანკო სისტემის განვითარებაში832.8 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

145
checked on May 1, 2024

Download(s)

267
checked on May 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.