გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის: https://openscience.ge/handle/1/2232
DC ველიმნიშვნელობაენა
dc.contributor.advisorხალვაში, ხათუნაka
dc.contributor.authorშილაძე, თეაka
dc.date.accessioned2021-03-09T18:54:25Z-
dc.date.available2021-03-09T18:54:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2232-
dc.description.abstractThe Differentiated Approaches in Teaching discusses the possibility of modification of the National Curriculum in the Master's Degree in accordance with the individual's peculiarities and educational needs in accordance with the study objectives; Differentiation issues. Peculiarities of learning and teaching of children with learning abilities, their teaching strategies. In the process of working on master's thesis, we have researched and related bibliographies: Differentiated approaches that have already been used in general educational institutions in different subjects. We have prepared a questionnaire for research, conducting research in Khulo, Shuakhevi, Keda and Batumi 22 public and private schools. Mainly we used the survey questionnaire, in-depth interviews, the analysis of advanced experiences. surveyed their attitude towards the education system in the news, how often do you use a differentiated approach to teaching, the teachers observed independent approach and the necessary lessons in the process of active use, we studied whether the differentiated learning the outcome of the scoring and what they would like in particular Uli approaches for improvement. The survey assured us that the Georgian general education system and modern standards are aimed at humanization of education and individualization of teaching, but they do not help to realize each student. On the basis of analysis of the results of the survey we have worked on the advantages of the current issue and ways of introduction. I think that the Master's Thesis Differentiated Approaches in Teaching will provide great assistance to each teacher in the school, head of educational programs.en
dc.description.abstractსამაგისტრო ნაშრომში - დიფერენცირებული მიდგომები სწავლებაში - განხილულია ეროვნული სასწავლო გეგმის მოდიფიკაციის შესაძლებლობა მოსწავლის ინდივიდუალური თავისებურებებისა და სასწავლო საჭიროებების გათვალისწინებით სასწავლო მიზნებიდან გამომდინარე; დიფერენციაციის საკითხები. სწავლის უნარის დარღვევის მქონე ბავშვების სწავლისა და სწავლების თავისებურებები, მათი სწავლების სტრატეგიები. სამაგისტრო ნაშრომზე მუშაობის პროცესში დავამუშავეთ ამ საკითხთან დაკავშირებული კვლევები და შესაბამისი ბიბლიოგრაფია: ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში უკვე გამოყენებული დიფერენცირებული მიდგომები სხვადასხვა საგანში. შევიმუშავეთ კვლევისთვის საჭირო კითხვარი, ჩავატარეთ კვლევები ხულოს, შუახევის, ქედის და ბათუმის 22 საჯარო და კერძო სკოლაში. ძირითადად გამოვიყენეთ გამოკითხვის ანკეტური მეთოდი, ჩაღრმავებული ინტერვიუ, მოწინავე გამოცდილების ანალიზი. ვიკვლიეთ როგორია მათი დამოკიდებულება განათლების სისტემაში შეტანილი სიახლეების მიმართ, რა სიხშირით იყენებენ დიფერენცირებულ მიდგომებს სწავლებაში, დავაკვირდით პედაგოგთა დამოუკიდებელ მიდგომას და საჭიროების შემთხვევაში საგაკვეთილო პროცესში აქტიურ გამოყენებას, შევისწავლეთ არის თუ არა დიფერენცირებული სწავლება შედეგზე გასვლის საშუალება და რა მხრივ ისურვებდნენ კონკრეტული მიდგომების გაუმჯობესებას. კვლევამ დაგვარწმუნა, რომ ქართული ზოგადსაგანმანათლებლო სისტემა და თანამედროვე სტანდარტები მიმართულია განათლების ჰუმანიზაციაზე და სწავლების ინდივიდუალიზაციაზე, თუმცა არასათანადოდ უწყობს ხელს თითოეული მოსწავლის რეალიზაციას. კვლევის შედეგების ანალიზის საფუძველზე ნაშრომში შემუშავებული გვაქვს არსებული საკითხის მყარი უპირატესობები და დანერგვის გზები. ვფიქრობ, რომ სამაგისტრო ნაშრომი - დიფერენცირებული მიდგომები სწავლებაში - დიდ დახმარებას გაუწევს სკოლაში თითოეულ პედაგოგს, საგანმანათლებლო პროგრამების ხელმძღვანელებს.ka
dc.language.isoka-
dc.subjectდიფერენცირებული მიდგომა სწავლებაშიka
dc.subjectმოზარდის შემეცნებითი ინტერესიka
dc.titleდიფერენცირებული მიდგომები სწავლებაშიka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameგანათლების მაგისტრიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineგანათლებაka
dc.contributor.institutionსაქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
ჩანს კოლექციებში:ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი აღწერა ზომაფორმატი
Tea Shiladze Samagistro.pdfდიფერენცირებული მიდგომები სწავლებაში657.8 kBAdobe PDFდათვალიერება-გახსნა
მარტივი ჩანაწერის ჩვენება

CORE Recommender

გვერდის დათვალიერება

207
checked on May 19, 2024

გადმოწერა

4,747
checked on May 19, 2024


ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.