გთხოვთ, გამოიყენოთ ეს იდენთიფიკატორი ამ ერთეულის ციტირებისთვის ან ბმულისთვის:
https://openscience.ge/handle/1/2232
DC ველი | მნიშვნელობა | ენა |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ხალვაში, ხათუნა | ka |
dc.contributor.author | შილაძე, თეა | ka |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T18:54:25Z | - |
dc.date.available | 2021-03-09T18:54:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | https://openscience.ge/handle/1/2232 | - |
dc.description.abstract | The Differentiated Approaches in Teaching discusses the possibility of modification of the National Curriculum in the Master's Degree in accordance with the individual's peculiarities and educational needs in accordance with the study objectives; Differentiation issues. Peculiarities of learning and teaching of children with learning abilities, their teaching strategies. In the process of working on master's thesis, we have researched and related bibliographies: Differentiated approaches that have already been used in general educational institutions in different subjects. We have prepared a questionnaire for research, conducting research in Khulo, Shuakhevi, Keda and Batumi 22 public and private schools. Mainly we used the survey questionnaire, in-depth interviews, the analysis of advanced experiences. surveyed their attitude towards the education system in the news, how often do you use a differentiated approach to teaching, the teachers observed independent approach and the necessary lessons in the process of active use, we studied whether the differentiated learning the outcome of the scoring and what they would like in particular Uli approaches for improvement. The survey assured us that the Georgian general education system and modern standards are aimed at humanization of education and individualization of teaching, but they do not help to realize each student. On the basis of analysis of the results of the survey we have worked on the advantages of the current issue and ways of introduction. I think that the Master's Thesis Differentiated Approaches in Teaching will provide great assistance to each teacher in the school, head of educational programs. | en |
dc.description.abstract | სამაგისტრო ნაშრომში - დიფერენცირებული მიდგომები სწავლებაში - განხილულია ეროვნული სასწავლო გეგმის მოდიფიკაციის შესაძლებლობა მოსწავლის ინდივიდუალური თავისებურებებისა და სასწავლო საჭიროებების გათვალისწინებით სასწავლო მიზნებიდან გამომდინარე; დიფერენციაციის საკითხები. სწავლის უნარის დარღვევის მქონე ბავშვების სწავლისა და სწავლების თავისებურებები, მათი სწავლების სტრატეგიები. სამაგისტრო ნაშრომზე მუშაობის პროცესში დავამუშავეთ ამ საკითხთან დაკავშირებული კვლევები და შესაბამისი ბიბლიოგრაფია: ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში უკვე გამოყენებული დიფერენცირებული მიდგომები სხვადასხვა საგანში. შევიმუშავეთ კვლევისთვის საჭირო კითხვარი, ჩავატარეთ კვლევები ხულოს, შუახევის, ქედის და ბათუმის 22 საჯარო და კერძო სკოლაში. ძირითადად გამოვიყენეთ გამოკითხვის ანკეტური მეთოდი, ჩაღრმავებული ინტერვიუ, მოწინავე გამოცდილების ანალიზი. ვიკვლიეთ როგორია მათი დამოკიდებულება განათლების სისტემაში შეტანილი სიახლეების მიმართ, რა სიხშირით იყენებენ დიფერენცირებულ მიდგომებს სწავლებაში, დავაკვირდით პედაგოგთა დამოუკიდებელ მიდგომას და საჭიროების შემთხვევაში საგაკვეთილო პროცესში აქტიურ გამოყენებას, შევისწავლეთ არის თუ არა დიფერენცირებული სწავლება შედეგზე გასვლის საშუალება და რა მხრივ ისურვებდნენ კონკრეტული მიდგომების გაუმჯობესებას. კვლევამ დაგვარწმუნა, რომ ქართული ზოგადსაგანმანათლებლო სისტემა და თანამედროვე სტანდარტები მიმართულია განათლების ჰუმანიზაციაზე და სწავლების ინდივიდუალიზაციაზე, თუმცა არასათანადოდ უწყობს ხელს თითოეული მოსწავლის რეალიზაციას. კვლევის შედეგების ანალიზის საფუძველზე ნაშრომში შემუშავებული გვაქვს არსებული საკითხის მყარი უპირატესობები და დანერგვის გზები. ვფიქრობ, რომ სამაგისტრო ნაშრომი - დიფერენცირებული მიდგომები სწავლებაში - დიდ დახმარებას გაუწევს სკოლაში თითოეულ პედაგოგს, საგანმანათლებლო პროგრამების ხელმძღვანელებს. | ka |
dc.language.iso | ka | - |
dc.subject | დიფერენცირებული მიდგომა სწავლებაში | ka |
dc.subject | მოზარდის შემეცნებითი ინტერესი | ka |
dc.title | დიფერენცირებული მიდგომები სწავლებაში | ka |
dc.type | master thesis | en |
dc.type | სამაგისტრო ნაშრომი | ka |
thesis.degree.name | განათლების მაგისტრი | ka |
thesis.degree.level | 1 | - |
thesis.degree.discipline | განათლება | ka |
dc.contributor.institution | საქართველოს საპატრიარქოს წმიდა ტბელ აბუსერისძის სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი | ka |
dc.contributor.faculty | ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი | ka |
item.languageiso639-1 | ka | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairetype | master thesis | - |
item.openairetype | სამაგისტრო ნაშრომი | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.grantfulltext | open | - |
ჩანს კოლექციებში: | ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები) |
ფაილები ამ ერთეულში:
ფაილი | აღწერა | ზომა | ფორმატი | |
---|---|---|---|---|
Tea Shiladze Samagistro.pdf | დიფერენცირებული მიდგომები სწავლებაში | 657.8 kB | Adobe PDF | დათვალიერება-გახსნა |
CORE Recommender
გვერდის დათვალიერება
207
checked on May 19, 2024
გადმოწერა
4,747
checked on May 19, 2024
Google ScholarTM
გადამოწმება
ერთეულები ციფრულ საცავში დაცულნი არიან საავტორო უფლებით, ყველა უფლების დაცვით, თუ სხვაგვარი რამ არაა მითითებული.