Please use this identifier to cite or link to this item: https://openscience.ge/handle/1/2104
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorალადაშვილი, გელაka
dc.contributor.authorშანშიაშვილი, ზურაბka
dc.date.accessioned2020-10-03T17:57:33Z-
dc.date.available2020-10-03T17:57:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://openscience.ge/handle/1/2104-
dc.description.abstractროდესაც ვსაუბრობთ ექსპორტზე ორიენტირებულ ზრდის მოდელზე, უნდა განვიხილოთ ამ პრობლემის რამოდენიმე ასპექტი. პირველი ასპექტია არსებული საექსპორტო პროდუქტები და მათი გაყიდვის ინტენსიურობა; მეორე ასპექტია ექსპორტის გეოგრაფიის გაფართოება, რაც თავისთავად მოიცავს უკვე არსებულ საექსპორტო ბაზრებზე უკეთესი პირობების მოპოვებას; მესამე საკითხია ახალი საექსპორტო პროდუქტები და მომსახურეობა, როგორც ექსპორტის ზრდის წინაპირობა. ნაშრომში გაანალიზებულია საქართველოს საგარეო ვაჭრობის გეოგრაფიული მიმართუ-ლებები. გამოკვეთილია საექსპორტო და საიმპორტო ურთიერთობების ძირითადი ტენდენციები და საგარეო ვაჭრობის სასაქონლო სტრუქტურა. მოცემულია საგარეო ვაჭრობის სტატისტიკური მახასიათებლების დინამიკა და გამოკვეთილია მოსალოდნელი პერსპექტივები ევროკავშირის და სხვ ქვეყნების მიხედვით, გაკეთებულია შესაბამისი დასკვნებიka
dc.language.isoka-
dc.publisherGuram Tavartkiladze Tbilisi Teaching Universityen
dc.publisherგურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.subjectსაქართველოს საგარეო ვაჭრობაka
dc.subjectსაექსპორტო და საიმპორტო ურთიერთობებიka
dc.titleქართული პროდუქტის პოპულარობის ზრდის ტენდენციები საერთაშორისო ბაზრებზეka
dc.typemaster thesisen
dc.typeსამაგისტრო ნაშრომიka
thesis.degree.nameMaster of Business Administration in International Business Managementen
thesis.degree.nameბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრი საერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტშიka
thesis.degree.level1-
thesis.degree.disciplineსაერთაშორისო ბიზნესის მენეჯმენტიka
dc.contributor.institutionGuram Tavartkiladze Tbilisi Teaching Universityen
dc.contributor.institutionგურამ თავართქილაძის სახელობის თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტიka
dc.contributor.facultyFaculty of Business and Social Sciencesen
dc.contributor.facultyბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტიka
item.languageiso639-1ka-
item.cerifentitytypePublications-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypemaster thesis-
item.openairetypeსამაგისტრო ნაშრომი-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:ბიზნესისა და სოციალური მეცნიერებების ფაკულტეტი (სამაგისტრო ნაშრომები)
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Zurab Shanshiashvili Samagisrro.pdfქართული პროდუქტის პოპულარობის ზრდის ტენდენციები საერთაშორისო ბაზრებზე845.42 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

137
checked on Apr 30, 2024

Download(s)

551
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.